“Keer op keer verrassend”
Beoordeling van SELSation

SELSation
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Hemiksem
9 juni 2022 beoordeeld

Het was intussen onze 4de keer dat we langs gingen in het huiskamerrestaurant van Wouter en Sandra. Chef wouter weet ons keer op keer te verrassen met zijn creatieve, vernieuwende, maar vooral buitengewoon lekkere gerechtjes. Sandra vult deze gerechtjes perfect aan als gastvrouw, met een uitstekende kennis van wijnen en een gezellig babbeltje.
Kortom boek gauw je tafeltje

Datum van bezoek: juni 2022

30 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke ervaring in een huiselijk kader. Keuken met Japans en Franse invloeden, chef Wouter weet duidelijk smaken te blenden . Zeer verrassend menu waar alles op smaak is afgestemd . Gastvrouw Sandra is een zeer warm persoon die perfect de aangepaste wijnen op een aangename manier voorstelt . Deze versterken de smaken in het menu en zijn zeker een aanrader! Wij komen hier zeker terug, dank je wel voor de aangename avond. Jurgen en Francis

14 mei 2022 beoordeeld

Niet enkel de upgrade naar een professionele keuken maar vooral de gerechten die de chef erin maakt zijn naar een hoger niveau getild.

Wij zijn fan van Selsation sinds het begin en we hebben de gerechten met de jaren zien evolueren naar wat vandaag 1 voor 1 echte smaakbommetjes zijn!

De immens vriendelijke bediening en de uitermate zorgvuldig uitgekozen passende wijnen maken de ervaring enkel nog beter!

Vanuit Aalst is het de rit MEER dan waard om dit genot te mogen beleven!
Wij komen zeker terug!!!

5 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben ons heerlijk laten verwennen , vanaf het ontvangst voel je de rust , de warmte , ik kan het beter het woord " zen " gebruiken . Het was ongelooflijk , verrassend lekker met de perfecte wijnen erbij . De kunst op je bord , de bewegende elementen / effecten waren echt subliem , nog nooit gezien , het zijn schaafsels van dun gedroogde en gerookte tonijnsoort . Die door een handeling van de chef bewegen , prachtig . Ook de rest van de gerechten waren meer dan een streling voor het oog , en vooral voor de smaakpapillen , het is echt een aanrader , de moeite waard , voor ons een sterrenrestaurant dat betaalbaar is , en ook al ben je " bob " voor elk wat wils , zelf als je allergisch bent word hier rekening met gehouden . Wij komen zeker terug . Dank u SELSation
Patrick en anja uit waarschoot

28 april 2022 beoordeeld

Wederom een fantastische ervaring. Onze smaakpapillen werden verwend. Ieder gerecht was een smaaksensatie. Een ware culinaire reis. Eentje om zeker opnieuw te doen!

Datum van bezoek: april 2022

Reizigers die SELSation bekeken, bekeken ook

Aartselaar, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In SELSation geweest? Deel je ervaringen!