“Immens fantastische ervaring!”
Beoordeling van SELSation

SELSation
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Hemiksem
14 mei 2022 beoordeeld

Niet enkel de upgrade naar een professionele keuken maar vooral de gerechten die de chef erin maakt zijn naar een hoger niveau getild.

Wij zijn fan van Selsation sinds het begin en we hebben de gerechten met de jaren zien evolueren naar wat vandaag 1 voor 1 echte smaakbommetjes zijn!

De immens vriendelijke bediening en de uitermate zorgvuldig uitgekozen passende wijnen maken de ervaring enkel nog beter!

Vanuit Aalst is het de rit MEER dan waard om dit genot te mogen beleven!
Wij komen zeker terug!!!

Datum van bezoek: mei 2022

5 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben ons heerlijk laten verwennen , vanaf het ontvangst voel je de rust , de warmte , ik kan het beter het woord " zen " gebruiken . Het was ongelooflijk , verrassend lekker met de perfecte wijnen erbij . De kunst op je bord , de bewegende elementen / effecten waren echt subliem , nog nooit gezien , het zijn schaafsels van dun gedroogde en gerookte tonijnsoort . Die door een handeling van de chef bewegen , prachtig . Ook de rest van de gerechten waren meer dan een streling voor het oog , en vooral voor de smaakpapillen , het is echt een aanrader , de moeite waard , voor ons een sterrenrestaurant dat betaalbaar is , en ook al ben je " bob " voor elk wat wils , zelf als je allergisch bent word hier rekening met gehouden . Wij komen zeker terug . Dank u SELSation
Patrick en anja uit waarschoot

Datum van bezoek: mei 2022
28 april 2022 beoordeeld

Wederom een fantastische ervaring. Onze smaakpapillen werden verwend. Ieder gerecht was een smaaksensatie. Een ware culinaire reis. Eentje om zeker opnieuw te doen!

Datum van bezoek: april 2022
16 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch adres. Heerlijke gerechtjes, van de amuses tot het dessert, die tot in de puntjes zijn afgewerkt. Speciale smaken en combinaties die prachtig gepresenteerd worden. De eigenaars zijn enorm vriendelijk en gastvrij, je voelt vanaf de eerste minuut welkom. Het is ook enorm leuk dat je mee in de keuken kan kijken. En het heeft een hele goede prijs kwaliteit verhouding. Wij komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: april 2022
12 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals vorige keer al geschreven , een top adres met top gerechten en top bediening , top gedresseerd en smaken die knallen wij komen zeker terug

Datum van bezoek: maart 2022

Reizigers die SELSation bekeken, bekeken ook

Aartselaar, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In SELSation geweest? Deel je ervaringen!