“Culinaire top kunst”
Beoordeling van SELSation

SELSation
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Hemiksem
5 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben ons heerlijk laten verwennen , vanaf het ontvangst voel je de rust , de warmte , ik kan het beter het woord " zen " gebruiken . Het was ongelooflijk , verrassend lekker met de perfecte wijnen erbij . De kunst op je bord , de bewegende elementen / effecten waren echt subliem , nog nooit gezien , het zijn schaafsels van dun gedroogde en gerookte tonijnsoort . Die door een handeling van de chef bewegen , prachtig . Ook de rest van de gerechten waren meer dan een streling voor het oog , en vooral voor de smaakpapillen , het is echt een aanrader , de moeite waard , voor ons een sterrenrestaurant dat betaalbaar is , en ook al ben je " bob " voor elk wat wils , zelf als je allergisch bent word hier rekening met gehouden . Wij komen zeker terug . Dank u SELSation
Patrick en anja uit waarschoot

Datum van bezoek: mei 2022

28 april 2022 beoordeeld

Wederom een fantastische ervaring. Onze smaakpapillen werden verwend. Ieder gerecht was een smaaksensatie. Een ware culinaire reis. Eentje om zeker opnieuw te doen!

16 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch adres. Heerlijke gerechtjes, van de amuses tot het dessert, die tot in de puntjes zijn afgewerkt. Speciale smaken en combinaties die prachtig gepresenteerd worden. De eigenaars zijn enorm vriendelijk en gastvrij, je voelt vanaf de eerste minuut welkom. Het is ook enorm leuk dat je mee in de keuken kan kijken. En het heeft een hele goede prijs kwaliteit verhouding. Wij komen hier zeker terug.

12 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals vorige keer al geschreven , een top adres met top gerechten en top bediening , top gedresseerd en smaken die knallen wij komen zeker terug

Datum van bezoek: maart 2022
4 april 2022 beoordeeld

Wij kunnen ons alleen maar aansluiten bij alle voorgaande recensies. Het was de hele avond genieten. Een bom van verfijnde smaken en een geslaagde fusie tussen Frans en Japans. Ook de begeleidende wijnen waren super. Het was onze kennismaking met dit topadres van Wouter en Sandra, maar wij komen zeker terug. Top!

Datum van bezoek: april 2022

Reizigers die SELSation bekeken, bekeken ook

Aartselaar, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In SELSation geweest? Deel je ervaringen!