“Een culinair hoogstandje”
Beoordeling van SELSation

SELSation
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Hemiksem
28 april 2022 beoordeeld

Wederom een fantastische ervaring. Onze smaakpapillen werden verwend. Ieder gerecht was een smaaksensatie. Een ware culinaire reis. Eentje om zeker opnieuw te doen!

16 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch adres. Heerlijke gerechtjes, van de amuses tot het dessert, die tot in de puntjes zijn afgewerkt. Speciale smaken en combinaties die prachtig gepresenteerd worden. De eigenaars zijn enorm vriendelijk en gastvrij, je voelt vanaf de eerste minuut welkom. Het is ook enorm leuk dat je mee in de keuken kan kijken. En het heeft een hele goede prijs kwaliteit verhouding. Wij komen hier zeker terug.

12 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals vorige keer al geschreven , een top adres met top gerechten en top bediening , top gedresseerd en smaken die knallen wij komen zeker terug

Datum van bezoek: maart 2022
4 april 2022 beoordeeld

Wij kunnen ons alleen maar aansluiten bij alle voorgaande recensies. Het was de hele avond genieten. Een bom van verfijnde smaken en een geslaagde fusie tussen Frans en Japans. Ook de begeleidende wijnen waren super. Het was onze kennismaking met dit topadres van Wouter en Sandra, maar wij komen zeker terug. Top!

2 april 2022 beoordeeld

Ook de tiende keer is Wouter er in geslaagd om ons te verrassen met zijn smaken. Sandra slaagt er steeds in om je, op haar eigen vriendelijke en toch professionele manier, je thuis te laten voelen. Het blijft hier gewoon top. We kunnen niet wachten op keer elf.

Datum van bezoek: april 2022

Reizigers die SELSation bekeken, bekeken ook

Aartselaar, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In SELSation geweest? Deel je ervaringen!