“Puur genieten”
Beoordeling van SELSation

SELSation
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Hemiksem
4 april 2022 beoordeeld

Wij kunnen ons alleen maar aansluiten bij alle voorgaande recensies. Het was de hele avond genieten. Een bom van verfijnde smaken en een geslaagde fusie tussen Frans en Japans. Ook de begeleidende wijnen waren super. Het was onze kennismaking met dit topadres van Wouter en Sandra, maar wij komen zeker terug. Top!

Datum van bezoek: april 2022

2 april 2022 beoordeeld

Ook de tiende keer is Wouter er in geslaagd om ons te verrassen met zijn smaken. Sandra slaagt er steeds in om je, op haar eigen vriendelijke en toch professionele manier, je thuis te laten voelen. Het blijft hier gewoon top. We kunnen niet wachten op keer elf.

Datum van bezoek: april 2022
4 maart 2022 beoordeeld

Voor de zoveelste keer gaan eten en zoals alle vorige keren was het weer een topavond. Vanaf het binnenkomen tot het buitengaan word je door de gastvrouw perfect begeleid. Haar gekozen bijpassende wijnen zijn elke keer bonk erop. De gerechtjes klaargemaakt door de chef zijn elke keer prachtige schilderijtjes waarvan de smaken dan nog eens de overtreffende trap zijn. Alles omvattend was het voor ons dus weer een avond die af was. Op naar de volgende! Doe zo verder Wouter en Sandra

Datum van bezoek: maart 2022
19 februari 2022 beoordeeld

De tweede keer dat we bij Selsation gingen eten. En ook deze keer, was het super lekker. Topklasse bij elk gerecht. En lang geleden dat ik zo’n lekkere dessert geproefd heb. Top!

Datum van bezoek: februari 2022
19 december 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

De combinaties van het eten en de wijn waren voor ons geweldig. De chef Wouter Sels en gastvrouw Sandra zijn een top team die elkaar perfect aanvullen voor een fantastisch resultaat. Het hert en de zeebaars zijn ons het meest bij gebleven, al werd de toon al gezet bij de amuses. De madeira is een zeer goede pairing met de kazen. Van begin tot einde een ervaring om niet snel te vergeten.

Datum van bezoek: december 2021

Reizigers die SELSation bekeken, bekeken ook

Aartselaar, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In SELSation geweest? Deel je ervaringen!