“Super lekker”

Kiliaan
Geclassificeerd als nr. 9 van 14 Restaurants in Duffel
Keukens: Belgisch, Frans
19 maart 2020 beoordeeld

Al meerdere keren geweest sinds de nieuwe eigenaars en steeds superlekker, heel vriendelijk bediend en grote porties! De suggesties veranderen ook geregeld en steeds met lekkere seizoensproducten Dus: zeker en vast een aanrader voor wie iets zoekt in de buurt!

Datum van bezoek: maart 2020

1 maart 2020 beoordeeld

Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet.
Daarnaast kom je ook niets te kort van drank, wanneer ze zien dat je glas leeg is, wordt het alweer bijgevuld. En naast alle keuze dat er was, kon je ook nog een eitje naar keuze krijgen. Vriendelijke bediening! Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2020
23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen de stoverij met abdijbier, sla en frietjes. Heel lekker.
Vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Hier kom ik zeker nog terug

Datum van bezoek: februari 2020
24 november 2019 beoordeeld

Nog eens gaan eten in de kiliaan, terug heel vriendelijke bediening en de smaak van het hert was subliem, misschien niet de goedkoopste maar door de kwaliteit zijn geld waard. Wij gaan zeker nog terug

Datum van bezoek: november 2019
29 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het werk even snel iets gaan eten. Steak met pepersaus. Gewoon lekker zoals het hoort. Goed gebakken frietjes. Blijkbaar nieuwe eigenaars sinds mei 2019. De keuken is goed. Deze eigenaars en charmante bediening verdienen alle kansen om met hun restaurant iets te betekenen in Duffel. Doe alleszins zo verder. Jullie zijn goed bezig.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Kiliaan bekeken, bekeken ook

In Kiliaan geweest? Deel je ervaringen!