“Opnieuw heerlijk gegeten”
Beoordeling van Restaurant Apriori

Restaurant Apriori
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Haaltert
Keukens: Internationaal
Meer informatie over het restaurant
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
7 november 2018 beoordeeld

We hadden een Groupon-voucher, maar dat maakte geen enkel verschil. Het was een heerlijke maaltijd en we hebben opnieuw genoten van begin tot einde.

Datum van bezoek: november 2018
KristofC47, Eigenaar van Restaurant Apriori, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2018

Dank voor jouw bezoek !
Het doet plezier om uw positieve feedback te lezen..
Uiteraard is iedere klant voor ons gelijk ... de wijze van betalen mag geen verschil maken.

2 september 2018 beoordeeld

Wij namen het marktmenu, dat is een all-in menu voor 77 euro. We kregen bij de aperitief 2 x fingerfood (hmm fijn) en nog 2 hapjes, waarvan vooral het laatste onze smaakpapillen prikkelde. Het voorgerecht met zwaardvis was heel lekker, maar het hoofdgerecht met het traag gegaard buikspek staat voor altijd in mijn geheugen gegrift. Man, man, daar zijn geen woorden voor. Zo ongelooflijk lekker. En dan moesten de zoetigheden nog komen. Ook het dessert had heerlijke smaken en bij de koffie kregen we 4 mignardises, en als afsluiter nog een crème bruleetje en een bavarois van rode bessen. Verwennerij van begin tot einde.

Datum van bezoek: augustus 2018

Heerlijk om te lezen deze mooie woorden ... dit doet plezier !

25 augustus 2018 beoordeeld

Toevallig hier beland voor een zakenlunch. Gelegen centrum Haaltert over de kerk. Grote zaal met veel licht en open keuken.
Na een interessant huisaperitief (Ikaro Spumante Rosso) en enkele amuses gingen we voor de lunch bestaande uit:
- zwaardvis met aubergine, paprika en gerookte melk
- buikspek 'vita' met knolselder en mais
- gegrilde perzik met caramel en vanille
Het waren drie prima evenwichtige gerechtjes, die eveneens mooi geserveerd werden.
De passende wijnen waren originele en lekkere wereldwijnen.
Het 'pop-art intermezzo', gepofte maïs, kon ons minder bekoren en viel wat uit de toon.
De bediening was vriendelijk en professioneel maar iets te 'gemaakt' ene afstandelijk.
Al bij al een excellente lunch aan een correcte prijs.

Datum van bezoek: augustus 2018

Dank je voor het bezoek !
We trachten te leren uit uw feedback, dank je
Hopend tot een volgende keer?
Kristof Coppens

23 augustus 2018 beoordeeld

Gisteren heerlijk g egeten in dit restaurant, zeer vriendelijke ontvangst door de gastvrouw. Nog nooit zo lekker gegeten , ieder gerecht was tevens een prachtig schilderijtje met een enig mooi dessertafsluitertje. Dikke proficiat aan de chefkok en medewerkers. Hoop dat ze hun ster snel zullen terugkrijgen maar ook zonder die ster was t voor ons een sterrenmaaltijd.
Koppel uit Riemst Limburg

Datum van bezoek: augustus 2018

Dank je voor deze mooie woorden !
Dit raakt me diep ...

Kristof Coppens

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten.we hadden voor de tzsting menu gekozen. Prijs kwaliteit dik in orde. Vriendelijk personeel, zeker voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: september 2017

Dank voor het bezoek en deze positieve feedback
Hopelijk tot een volgende keer

Kristof coppens

Reizigers die Restaurant Apriori bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Restaurant Apriori geweest? Deel je ervaringen!