18 september 2016 beoordeeld

Vorig weekend genoten we met volle teugen van de gastvrijheid van gastvrouw Veronique, de tips voor uitstappen, het heerlijke ontbijt, de mooie kamer,... Deze B&B is top voor mensen die rust zoeken in een prachtige, landelijke omgeving. We komen zeker terug.
Patrick en Els

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Luc M, Eigenaar van Eyckenmolen B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2016

Dank je wel ! Het was fijn jullie te leren kennen en ik kijk al uit naar jullie volgend bezoek. Véronique.

13 september 2016 beoordeeld

Prachtige B&B met super vriendelijke gastvrouw. Verzorgd ontbijt met zeer propere kamers. Zeer knap uitzicht vanuit de tuin, goed gelegen om verschillende uitstappen te maken. Vele leuke tips gekregen.

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Luc M, Eigenaar van Eyckenmolen B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2016

Dank je wel! Veronique.

11 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is top. Prachtige B&B met een uiterst vriendelijke en hulpvaardige gastvrouw. Een heel mooie tuin met schitterende verzichten.
Van onze kamer Cendrine waren wij heel tevreden. Het ontbijt was lekker en uitgebreid. Ik raad deze B&B voor iedereen aan en wij komen zeker terug.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Luc M, Eigenaar van Eyckenmolen B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2016

Dank voor de hele mooie beoordeling. We verwelkomen jullie graag terug! Véronique

29 augustus 2016 beoordeeld

Kamer "Cendrine" was ruim genoeg.Het ontbijt was uitstekend en de gastvrouw was echt GASTvrouw.Indien je echt wil genieten van de rust is dit "DE" B&B bij uitstek.
Goeie uitvalsbasis voor fietstochten.

Kamertip: Onze kamer "Cendrine" keek uit op een binnenkoer met rozen en druivelaars.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Luc M, Eigenaar van Eyckenmolen B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2016

Dank je wel voor de leuke beoordeling, doet deugd! Veronique

24 augustus 2016 beoordeeld

Ons weekend Vlaamse Ardennen was een topper, mede dankzij de goede zorgen van gastvrouw Véronique en de nette, stijlvolle kamers. De bedden zijn zeer goed en het ontbijt is lekker, met appelsap van appels uit de eigen boomgaard en dito zelfgemaakte confituren.
Een aanrader voor wie een rustig gelegen B&B zoekt.
Het uitzicht vanuit de ontbijtzaal is fenomenaal, het uitzicht vanuit onze kamer (Eagle) helaas niet.

Kamertip: Kamers beneden zijn niet onder het dak en dus beter geschikt voor grote mensen.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Luc M, Eigenaar van Eyckenmolen B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2016

Dank voor de positieve feedback en het doet ons heel veel plezier te lezen dat jullie van onze streek, de B&B én de eigen productjes genoten hebben. Véronique