Beoordeeld op 17 mei 2015

Zeer goede ontvangst door de gastvrouw, prachtige ligging en mooie kamers. Meer moet een mens niet hebben om te relaxen. Het avondmaal door de gastvrouw bereidt was zeer lekker en het ontbijt was zeer goed, Vers fruitsap, vers fruit en vers brood.

Kamertip: Zeer rustig.
Beoordeeld op 4 mei 2015

Fijne ruime kamer (superior)keurig netjes ruim en rustig. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Een warm welkom en een heerlijk ontbijt. Zeker een aanrader om te verblijven!! En de B&B staat in een prachtige omgeving met een geweldig uitzicht!

Kamertip: De kamers op de beneden verdieping zijn ook tevens de ruimste kamers
Beoordeeld op 3 mei 2015

Afgelopen weekend genoten we van heerlijk ont-haast-en in B&B Eyckenmolen in Sint-Maria-Lierde. Onze verwachtingen waren hoog-gespannen maar werden voor 200% ingevuld door de prachtige ligging, de super-kamer, de hartelijke ontvangst en het heerlijke ontbijt. Wie weet komen we hier terug ? De streek heeft ook erg veel te bieden...

Beoordeeld op 29 maart 2015

Zeer aangename ontvangst, prachtige kamer, voor de gastvrouw is niks teveel.
Ontbijt alles aanwezig en meer, zoals eitjes naar wens van de huiskippen, huisgemaakte confituur, zelfgeperst appelsap van eigen boomgaard vers gebakken broodjes en een glaasje bubbels

Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 27 maart 2015

Een unieke omgeving en landschap , zeer lekker eten en drinken , lieve mensen die zeer gastvrij zijn en voor een " thuis-gevoel " zorgen , zeer comfortabele en romantische kamers , alles bij elkaar : een niet te missen ervaring , en eentje die we alleen maar aan iedereen kunnen aanbevelen ! Wij komen keer op keer terug , met steeds méér "goesting"! Wij zijn enorm tevreden !

Datum van verblijf: maart 2015