“Lekker maar niet goedkoop”
Beoordeling van 'T Kofschip

'T Kofschip
Geclassificeerd als nr. 2 van 17 Restaurants in Lede
Keukens: Belgisch
1 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten. Porties zijn niet groot, voor grote eters zou ik aanraden om een voorgerecht te nemen. Personeel is heel professioneel en enorm vriendelijk! Prijzen zijn ietwat aan de duurdere kant

Datum van bezoek: augustus 2019
DeBackerMichel, Public Relations Manager van 'T Kofschip, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2020

Beste, alvast onze dank voor uw positieve beoordeling. Wat de prijs betreft werken wij 10 jaar in deze zaak met de beste kwaliteitsproducten en die hebben natuurlijk hun prijs. Tot een volgende keer!

9 oktober 2019 beoordeeld

Snelle en vriendelijke bediening.
Paling provencale en everzwijnfilet genomen.
Ruime porties, mooie presentatie en vooral lekker.
Kortom verhouding prijs-kwaliteit prima.
Komen zeker terug

Datum van bezoek: oktober 2019

Beste Christophe, alvast onze dank voor de positieve beoordeling die u onze zaak hebt gegeven. Tot een volgende keer!

8 mei 2019 beoordeeld

Toevallig dit restaurant gekozen. Geen idee wat we mochten verwachten. We werden goed ontvangen, eten was verzorgd. Paling van de chef, gebakken tong, gegrilde tonijn en kalfribeye. Alle 4 prima. Huiswijn was ok.We komen zeker nog terug.

Datum van bezoek: mei 2019
RestaurantKofschip, Public Relations Manager van 'T Kofschip, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Beste, fijn om te horen dat alles naar wens was. We bedanken u dan ook graag voor de mooie beoordeling van onze zaak en zien u graag een volgende keer terug.

21 april 2019 beoordeeld

Op aanraden van vrienden voor de 1ste maal bezoekje gebracht aan 't Kofschip. Perfect onthaal door vermoed ik de vrouw des huizes, prima bediening en service.
Van voorgerecht tot dessert genoten van het heerlijke eten. Mooi en gezellig interieur. Voor de rokers een mooi ingericht tuinhuisje. Prima verloop van de service tussen de gerechten. Voor eerst na lange tijd nog eens een Irisch Koffie gekregen zoals hij dient voorbereid en klaargemaakt te worden. Wij komen zeker terug naar dit top adresje.
Ronny & Patricia (Massemen)

Datum van bezoek: april 2019
RestaurantKofschip, Public Relations Manager van 'T Kofschip, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2019

Beste Ronny & Patricia, we willen jullie graag bedanken voor de zeer mooie beoordeling op onze zaak. We zijn dan ook zeer blij te horen dat jullie hebben genoten van het bezoek aan ons restaurant. We zien jullie graag een volgende keer terug! Tot binnenkort!

15 april 2019 beoordeeld

lekker eten, eerder ruime porties, vlotte bediening en een gezellig interieur.
Niets wereldschokkend maar gewoon en lekker

Datum van bezoek: april 2019

Beste Peter, bedankt voor uw beoordeling op onze zaak. We zijn blij te horen dat alles naar wens was en zien u dan ook graag een volgende keer terug.

Reizigers die 'T Kofschip bekeken, bekeken ook

Lede, Oost-Vlaanderen

In 'T Kofschip geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.