“prima prijs kwaliteit zonder verassingen”
Beoordeling van 'T Kofschip

'T Kofschip
Geclassificeerd als nr. 2 van 17 Restaurants in Lede
Keukens: Belgisch
15 april 2019 beoordeeld

lekker eten, eerder ruime porties, vlotte bediening en een gezellig interieur.
Niets wereldschokkend maar gewoon en lekker

Datum van bezoek: april 2019
RestaurantKofschip, Public Relations Manager van 'T Kofschip, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2019

Beste Peter, bedankt voor uw beoordeling op onze zaak. We zijn blij te horen dat alles naar wens was en zien u dan ook graag een volgende keer terug.

9 april 2019 beoordeeld

We zijn langs geweest in dit restaurant en namen er verschillende gerechten die allemaal kwalitatief in orde waren.
Suggestie: Asperge's, Paling in het groen, steaks,... alle gerechten en de geserveerde hoeveelheden waren goed.
Spijtig is wel dat sommige gerechten als "huisbereid" staan aangeduid, maar waarschijnlijk eerder aangekocht worden in gespecialiseerde horecagroothandels (ISPC, HANOS,..): kaas/garnaalkroketten, gegratineerde aardappelen, chocolademousse,....
"Huisbereid" is voor mij persoonlijk effectief huisbereid en dat zie en smaak ik wel.
De wachttijden vielen binnen de perken en de bediening is gemoedelijk.
Men serveert hier een belgische keuken voor een degelijke prijs.
Weliswaar zonder culinaire uitschieters.
De ligging is gemakkelijk bereikbaar, maar er is weinig goede parkeerplaats.
Dit restaurant is binnen zijn klasse goed, maar niet direct een omweg waard.
Binnen een straal van 5 a 10 km zijn er verschillende soortgelijke eetgelegenheden met exact dezelfde prijs/kwaliteit.

Datum van bezoek: april 2019

Beste, we bedanken u graag voor uw beoordeling op onze zaak! Onze producten worden huisbereid en indien u dat wenst dan mag u steeds even vragen aan ons personeel of het mogelijk is om onze dagverse producten te bekijken indien interesse. Wij werken met dagdagelijkse verse producten sinds jaar en dag. Geen gerechten uit groothandel zoals u zelf aangeeft. We zien u dan ook graag een volgende keer terug.

2 april 2019 beoordeeld

Een pure verrassing - beter is het bezoek aan dit restaurant niet te noemen …!!! Heel erg gezellig en zeer lekkere, professioneel en klassiek bereide gerechten.
Zeker een aanrader voor een snelle lunch - diner met vrienden of gewoon een etentje met zijn beiden !
Prijs/kwaliteit zeer goed ...

Datum van bezoek: maart 2019

Beste, we bedanken u heel graag voor deze leuke en mooie beoordeling op uw bezoek aan onze zaak. We zijn dan ook heel blij dat dit bezoek heel erg in de smaak is gevallen. We doen er het hele jaar alles aan om alles naar wens van de klant te laten verlopen. We zien u dan ook graag een volgende keer terug!

22 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren met 3 personen waarvan 2 pers de kreeftenmenu genomen heeft .Alles was heel lekker .Mijn man heeft paling in t groen genomen ook heel lekker .Toffe en vriendelijke bediening van de vrouw des huize.

Datum van bezoek: maart 2019

Beste, bedankt voor uw mooie beoordeling op ons restaurant! We zijn zeer blij dat alles naar wens was en zien jullie graag een volgende keer terug.

15 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste keer dat we hier kwamen eten, met name voor de specialiteit: kreeft.
We hadden eerder al een paar keer in twijfel gestaan maar nog nooit de stap gezet. Helaas spreekt het restaurant niet zo aan vanaf de buitenkant, nochtans is het interieur heel fijn, mooi en gezellig ingericht dus stap gewoon binnen en geniet. De kaart is heel uitgebreid, wij gingen voor het kreeftmenu en dat was top. De bisque was lekker, de kreeft met lookboter top. Prijs kwaliteit zeer goed. Gastvrouw is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: januari 2019

Beste, we bedanken u graag voor uw mooie beoordeling op onze zaak. We hebben de voorbije jaren heel wat veranderingen gedaan die ons interieur heel erg aangenaam moet maken. We zijn dan ook heel blij te horen dat dit ook bij u in de smaak is gevallen. We zien jullie graag een volgende keer terug. Onze groeten

Reizigers die 'T Kofschip bekeken, bekeken ook

Lede, Oost-Vlaanderen

In 'T Kofschip geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.