“Na dikke 600km rijden hebben”
Beoordeling van Restaurant De Schorre

Restaurant De Schorre
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Restaurants in Schorisse
Keukens: Belgisch, Frans
Beschrijving: Wij serveren graag seizoensgerechten, vergezeld van een aangepaste wijn. De kwaliteit van onze gerechten staat centraal bij de bereiding. We werken dan ook enkel met kraakverse producten en serveren royale porties Een feestje met de familie of onder vrienden? Voor groepen tot 45 personen hebben wij ook een feestzaal ter beschikking.
27 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na dikke 600km rijden hebben we zin in puur Vlaamse keuken.
In ontdekkingsmodus komen we in De Schorre terecht.
We nemen plaats op het terras met een zeer wijds panorama en gezien de invallende regen verzetten we onze tafel een beetje tot volledig onder parasol.
De staff is supervriendelijk en houdt de tafels goed en discreet in het oog.
De voorgeschotelde gerechten zijn heel correct.
Lekkere garnaalkroketten met vele gepelde ernaast (die beetje compenseren dat er wat minder in de vulling zitten).
Ik had het rundsfilet, goed blue gebakken met gemengde slade (ipv warme groentjes) met pepersaus.
Mijn disgenoot genoot van een voortreffelijk kabeljauwhaasje met
champignons en (nog meer) grijze garnalen.
Irish coffee en een Dame Blanche sloten de aangename avond af.
Ondertussen regende het niet meer en konden we droog naar de auto stappen.
We’ll be back.

Datum van bezoek: juli 2020

28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel bijzondere sfeer en klasse service. Voor de Zeeuwse mosselen komen mensen van ver. Lekkere salades en mijn steak was perfect medium gebakken zoals gevraagd. Mensen komen hier om te tafelen, fijne rustige sfeer, perfecte plek voor een fijn gesprek en een heerlijk hapje en drankje. Let wel op, men kan hier niet pinnen. Wel betalen met creditcard.

Datum van bezoek: juli 2019
8 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke en copieuze cote à l’os. Mega-ginkeuze. Voor de prijs moet je het laten. Kortom een aanrader.

Datum van bezoek: april 2019
2 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als nieuwe inwoners van Schorisse besloten we iets te gaan eten in een lokaal restaurant. Wij kozen voor De Schorre. Het restaurant is heel gezellig ingericht, de kaart is uitgebreid en het personeel is vriendelijk. Prijs-kwaliteit is dit zeker een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2018
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Een zeer vriendelijke bediening.. Een gezellig restaurant met een prachtig terras. Een aanrader.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Restaurant De Schorre bekeken, bekeken ook

Schorisse, Oost-Vlaanderen
Maarkedal, Oost-Vlaanderen

Maarkedal, Oost-Vlaanderen

In Restaurant De Schorre geweest? Deel je ervaringen!