“Lekker eten, attente bediening”
Beoordeling van De Plezanten Hof

De Plezanten Hof
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Kobbegem
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Lokale keuken
13 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Jaaaren geleden, toen nog met de vorige eigenaars, enkele keren komen eten. Was toen een prima restaurant. Nadien een beetje vergeten om de nieuwe uitbaters te bezoeken.

Dat is ons erg bevallen!
Lekker en smaakvol eten en erg vriendelijke en attente bediening.
Geen spectaculaire speciale gerechten maar gewoon uitstekend klaargemaakt. Ook het kader is mooi en aantrekkelijk. Bovendien ook correct geprijsd.
Wij komen graag terug.

Datum van bezoek: september 2020

11 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een tijdje geleden dat we langs kwamen maar het hoppescheutenmenu verleidde ons... Volkomen terecht. Heel heel lekker. Perfecte prijs kwaliteit balans. Aangepaste wijnen ook goed. Bediening perfect en attent. Heel goede samenwerking. Menu maar toch nog veel keuze. We komen gauw terug.

Datum van bezoek: maart 2020
23 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten blijft er lekker en zeer traditioneel. De bediening is verzorgd en het kader zoals vroeger maar toch aangepast aan vandaag.

Datum van bezoek: september 2019
10 april 2019 beoordeeld

Heel mooi gelegen restaurant in Kobbegem. Heel lekker eten in een stijlvol kader. Je kan ook in de veranda eten. Lekker seizoensmenu, gekend voor de hoppescheuten en asperges. Vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit zeker een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018
20 maart 2019 beoordeeld

Traditionele keuken, heel verzorgd, aangenaam interieur, ideaal ook voor feesten en speciale gelegenheden.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die De Plezanten Hof bekeken, bekeken ook

Asse, Vlaams-Brabant

In De Plezanten Hof geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.