“Steak Singel 9”
Beoordeling van Singel 9

Singel 9
Geclassificeerd als nr. 3 van 8 Restaurants in Opwijk
5 december 2019 beoordeeld

Zeér lekkere steak met heerlijk origineel sausje v.d chef echt een aanrader! Ook lekkere pasta’s. TOP

Datum van bezoek: november 2019

16 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Singel 9 is de perfecte place to be om zowel tijdens de week als in het weekend halt te houden voor een lekkere pasta , pizza of suggestie van de week .
Jan en Sofie en hun team ontvangen je altijd met een glimlach en bezorgen je een zeer lekkere avond !

Datum van bezoek: maart 2019
19 april 2019 beoordeeld

Aperitief was nog niet leeg of daar stond al ons gerecht, dat niet warm was. Veel te veeeeel betaald voor wat het was. Veel betere restaurants in de omgeving voor betere prijs kwaliteit. Geen aanrader.

Datum van bezoek: april 2019
13 april 2019 beoordeeld

Pizzas op niveau , zeker van de allerbeste omdat ze niet in een houthoven zijn gebakken en toch de originele smaak hebben .

Datum van bezoek: april 2019
20 maart 2019 beoordeeld

Telkens we hier komen eten zijn we gewoon weg van het aanbod verse overgebakken pizzas. Grote keuze aan varieteiten en allemaal lekker van de eerste tot de laatste, maar niet alleen de pizzas zijn top, ook de andere gerechten verrassen telkens weer. een must go....

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Singel 9 bekeken, bekeken ook

Opwijk, Vlaams-Brabant
Opwijk, Vlaams-Brabant

In Singel 9 geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.