“Klein gezellig huiskamer gevoel”
Beoordeling van Taxus

Taxus
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 Restaurants in Opwijk
Keukens: Frans
30 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al veel goeds over gehoord, dus toch maar is een reservatie gemaakt. Best wel reserveren, want het is er niet groot.
De menu is wel beperkt, maar het is allemaal vers en zelf gemaakt, van begin tot eind. Kruiden uit eigen tuin,...
Toffe vriendelijke bediening, telkens een beetje uitleg over wat je eet of drinkt.
Het was echt wel toffe belevenis.

Datum van bezoek: augustus 2019

8 oktober 2019 beoordeeld

hartelijk onthaal - knap interieur - klein maar gezellig - kleine maar aangename tuin en parking - voortreffelijk eten met uitleg ervan en aangepaste wijnen

Datum van bezoek: mei 2019
23 juli 2019 beoordeeld

Heel lekker gegeten in een klein, gezellig restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en konden aperitieven in een kleine maar leuke tuin. Het eten werd opgediend in een huiselijk interieur. Er staan niet zo heel veel tafels maar dat maakt het juist aangenaam en gezellig. Het eten was echt heel lekker, opgediend in mooie borden. Ook de goed uitgekozen muziek maakte het geheel af. We komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: juli 2019
10 juni 2019 beoordeeld

Heel knap en gemoedelijk interieur, gezellig en lekker eten. Worden in een huiselijke sfeer ontvangen en krijgen zeer duidelijke uitleg over hetgeen ons geserveerd werd.

Datum van bezoek: maart 2019
8 mei 2019 beoordeeld

Gezellig, relax restaurantje. Parking is voorzien.
Warme ontvangst.
In de keuken een topchef met steeds verassende menu's, van zeer hoge kwaliteit aan een betaalbare prijs.
Houd rekening dat je toch een paar weken op voorhand dient te reserveren.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Taxus bekeken, bekeken ook

Opwijk, Vlaams-Brabant

Merchtem, Vlaams-Brabant
Asse, Vlaams-Brabant

In Taxus geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.