“klein gezellig restaurant”

Taxus
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 Restaurants in Opwijk
Keukens: Frans
8 oktober 2019 beoordeeld

hartelijk onthaal - knap interieur - klein maar gezellig - kleine maar aangename tuin en parking - voortreffelijk eten met uitleg ervan en aangepaste wijnen

Datum van bezoek: mei 2019

23 juli 2019 beoordeeld

Heel lekker gegeten in een klein, gezellig restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en konden aperitieven in een kleine maar leuke tuin. Het eten werd opgediend in een huiselijk interieur. Er staan niet zo heel veel tafels maar dat maakt het juist aangenaam en gezellig. Het eten was echt heel lekker, opgediend in mooie borden. Ook de goed uitgekozen muziek maakte het geheel af. We komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: juli 2019
10 juni 2019 beoordeeld

Heel knap en gemoedelijk interieur, gezellig en lekker eten. Worden in een huiselijke sfeer ontvangen en krijgen zeer duidelijke uitleg over hetgeen ons geserveerd werd.

Datum van bezoek: maart 2019
8 mei 2019 beoordeeld

Gezellig, relax restaurantje. Parking is voorzien.
Warme ontvangst.
In de keuken een topchef met steeds verassende menu's, van zeer hoge kwaliteit aan een betaalbare prijs.
Houd rekening dat je toch een paar weken op voorhand dient te reserveren.

Datum van bezoek: mei 2019
24 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste maal in dit gezellige restaurant. Het kader is intiem en huiselijk. De sfeer zat meteen goed met Edith Piaf op de achtergrond. Lekkere eerlijke keuken met top bediening van de zeer sympathieke en
Ongedwongen gastvrouw. Wij hebben genoten en willen zeker terugkeren naar deze verborgen parel. Het restaurant heeft duidelijk een vast cliënteel opgebouwd dat blijft terugkeren. Aan iedereen om te ontdekken waarom.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Taxus bekeken, bekeken ook

Opwijk, Vlaams-Brabant

Merchtem, Vlaams-Brabant
Asse, Vlaams-Brabant

In Taxus geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.