“uitstekende kwaliteit van een topchef aan betaalbare prijs !”
Beoordeling van Taxus

Taxus
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 Restaurants in Opwijk
Keukens: Frans
8 mei 2019 beoordeeld

Gezellig, relax restaurantje. Parking is voorzien.
Warme ontvangst.
In de keuken een topchef met steeds verassende menu's, van zeer hoge kwaliteit aan een betaalbare prijs.
Houd rekening dat je toch een paar weken op voorhand dient te reserveren.

Datum van bezoek: mei 2019

24 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste maal in dit gezellige restaurant. Het kader is intiem en huiselijk. De sfeer zat meteen goed met Edith Piaf op de achtergrond. Lekkere eerlijke keuken met top bediening van de zeer sympathieke en
Ongedwongen gastvrouw. Wij hebben genoten en willen zeker terugkeren naar deze verborgen parel. Het restaurant heeft duidelijk een vast cliënteel opgebouwd dat blijft terugkeren. Aan iedereen om te ontdekken waarom.

Datum van bezoek: oktober 2018
13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net als elk jaar, ons menu vooraf besteld. Aperitief op het terras en nadien lekker tafelen met een charmante gastvrouw. Zeker een aanrader voor iedereen die tijd wil maken om lekker te eten.

Datum van bezoek: juli 2018
22 juli 2018 beoordeeld

Evenwichtige menu, prima bediening en heel rustgevend kader.
Een gastvrouw die er alles aan doet om je een aangename, culinaire belevenis te bezorgen. Bij mooi weer apero mogelijk in de mooie en gezellige tuin.
Wij gaan terug; tijdig reserveren is aan te raden omwille van het beperkt aantal plaatsen. Uniek plekje;aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018
12 juli 2018 beoordeeld

We hebben hier goed gegeten en het is duidelijk dat de gastvrouw haar hart en ziel in het restaurant steekt. Ik miste wel dat tikkeltje meer...

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Taxus bekeken, bekeken ook

Opwijk, Vlaams-Brabant

Merchtem, Vlaams-Brabant
Asse, Vlaams-Brabant

In Taxus geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.