“Verbogen parel achter de façade van een woning in de rij”
Beoordeling van Taxus

Taxus
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 Restaurants in Opwijk
Keukens: Frans
24 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste maal in dit gezellige restaurant. Het kader is intiem en huiselijk. De sfeer zat meteen goed met Edith Piaf op de achtergrond. Lekkere eerlijke keuken met top bediening van de zeer sympathieke en
Ongedwongen gastvrouw. Wij hebben genoten en willen zeker terugkeren naar deze verborgen parel. Het restaurant heeft duidelijk een vast cliënteel opgebouwd dat blijft terugkeren. Aan iedereen om te ontdekken waarom.

Datum van bezoek: oktober 2018

13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net als elk jaar, ons menu vooraf besteld. Aperitief op het terras en nadien lekker tafelen met een charmante gastvrouw. Zeker een aanrader voor iedereen die tijd wil maken om lekker te eten.

Datum van bezoek: juli 2018
22 juli 2018 beoordeeld

Evenwichtige menu, prima bediening en heel rustgevend kader.
Een gastvrouw die er alles aan doet om je een aangename, culinaire belevenis te bezorgen. Bij mooi weer apero mogelijk in de mooie en gezellige tuin.
Wij gaan terug; tijdig reserveren is aan te raden omwille van het beperkt aantal plaatsen. Uniek plekje;aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018
12 juli 2018 beoordeeld

We hebben hier goed gegeten en het is duidelijk dat de gastvrouw haar hart en ziel in het restaurant steekt. Ik miste wel dat tikkeltje meer...

Datum van bezoek: augustus 2017
19 juni 2018 beoordeeld

Ik heb hier al meermaals gegeten, zowel met grote groepen als in beperkte kring. Altijd tevreden van geweest, zowel qua eten als qua service. De gastvrouw gaat tot het uiterste om iedere gast een fijne avond te geven, zelfs als er kleine kindjes bij zijn. Niets is teveel. Het eten komt altijd warm op tafel, zelfs als je met 18 personen bent, mooi gelijk. Het eten is seizoensgebonden. Soms kan het misschien nog net iets verfijnder (voor zijn prijsklasse). Het zijn grote porties. De wijnen zijn lekker, mooi en aangenaam terras buiten. Dus een top adres voor een romantisch uitje tot en met een familiefeest!

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Taxus bekeken, bekeken ook

Opwijk, Vlaams-Brabant

Merchtem, Vlaams-Brabant
Asse, Vlaams-Brabant

In Taxus geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.