“Nog steeds prima over de ganse lijn; aanrader!”
Beoordeling van Taxus

Taxus
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 Restaurants in Opwijk
Keukens: Frans
22 juli 2018 beoordeeld

Evenwichtige menu, prima bediening en heel rustgevend kader.
Een gastvrouw die er alles aan doet om je een aangename, culinaire belevenis te bezorgen. Bij mooi weer apero mogelijk in de mooie en gezellige tuin.
Wij gaan terug; tijdig reserveren is aan te raden omwille van het beperkt aantal plaatsen. Uniek plekje;aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018

12 juli 2018 beoordeeld

We hebben hier goed gegeten en het is duidelijk dat de gastvrouw haar hart en ziel in het restaurant steekt. Ik miste wel dat tikkeltje meer...

Datum van bezoek: augustus 2017
19 juni 2018 beoordeeld

Ik heb hier al meermaals gegeten, zowel met grote groepen als in beperkte kring. Altijd tevreden van geweest, zowel qua eten als qua service. De gastvrouw gaat tot het uiterste om iedere gast een fijne avond te geven, zelfs als er kleine kindjes bij zijn. Niets is teveel. Het eten komt altijd warm op tafel, zelfs als je met 18 personen bent, mooi gelijk. Het eten is seizoensgebonden. Soms kan het misschien nog net iets verfijnder (voor zijn prijsklasse). Het zijn grote porties. De wijnen zijn lekker, mooi en aangenaam terras buiten. Dus een top adres voor een romantisch uitje tot en met een familiefeest!

Datum van bezoek: mei 2018
16 mei 2018 beoordeeld

Ik ben de tel kwijt maar wij komen hier sinds de start van dit huiskamer restaurant. Steeds lekker gegeten. Wij stellen het vooral op prijs dat er met verse seizoens produkten wordt gewerkt. De bediening is steeds efficient en met de glimlach. Wij blijven terug komen !

Datum van bezoek: februari 2018
6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een geweldige professionele en hartelijk ontvangst. Aangenaam kader. Gezellig,klein en rustig.
Vriendelijke bediening met oog voor detail. Maar bovendien super lekker eten

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Taxus bekeken, bekeken ook

Opwijk, Vlaams-Brabant

Merchtem, Vlaams-Brabant
Asse, Vlaams-Brabant

In Taxus geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.