“Top service”

Taxus
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 Restaurants in Opwijk
Keukens: Frans
19 juni 2018 beoordeeld

Ik heb hier al meermaals gegeten, zowel met grote groepen als in beperkte kring. Altijd tevreden van geweest, zowel qua eten als qua service. De gastvrouw gaat tot het uiterste om iedere gast een fijne avond te geven, zelfs als er kleine kindjes bij zijn. Niets is teveel. Het eten komt altijd warm op tafel, zelfs als je met 18 personen bent, mooi gelijk. Het eten is seizoensgebonden. Soms kan het misschien nog net iets verfijnder (voor zijn prijsklasse). Het zijn grote porties. De wijnen zijn lekker, mooi en aangenaam terras buiten. Dus een top adres voor een romantisch uitje tot en met een familiefeest!

Datum van bezoek: mei 2018

16 mei 2018 beoordeeld

Ik ben de tel kwijt maar wij komen hier sinds de start van dit huiskamer restaurant. Steeds lekker gegeten. Wij stellen het vooral op prijs dat er met verse seizoens produkten wordt gewerkt. De bediening is steeds efficient en met de glimlach. Wij blijven terug komen !

Datum van bezoek: februari 2018
6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een geweldige professionele en hartelijk ontvangst. Aangenaam kader. Gezellig,klein en rustig.
Vriendelijke bediening met oog voor detail. Maar bovendien super lekker eten

Datum van bezoek: augustus 2017
18 september 2017 beoordeeld

Zeer speciale zaak, moeilijk te beschrijven. Zoals bij vrienden thuis gaan eten in de huiskamer. Zeer gemoedelijke, kleinschalige en rustige sfeer. Zeer prijselijke menu (keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 desserts) en zeer prijselijke drankkaart. Royale, lekkere porties, verse producten. Prachtige bediening door gastvrouw. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Een ontdekking. Ik keer zeker terug. Reserveren noodzakelijk.

Datum van bezoek: september 2017
17 september 2017 beoordeeld

We hebben genoten van de lekkere gerechten. Bovendien is de bediening zeer vriendelijk en professioneel. Kortom een aanrader in een gezellig kader.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Taxus bekeken, bekeken ook

Opwijk, Vlaams-Brabant

Merchtem, Vlaams-Brabant
Asse, Vlaams-Brabant

In Taxus geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.