“Kan nog steeds niet overtuigen”
Beoordeling van A'muze

A'muze
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Opwijk
Keukens: Frans
27 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Derde keer in 1 jaar. Culinair eerder afgegleden dan vooruitgegaan. Sardines waren zeker niet top, leken niet 100% vers. Zowel sardines als zeebaars zaten vol met graten. Keuze van pasta vongole tussen andere gerechten was raar. Lamsvlees was goed maar smaak werd helemaal te niet gedaan door overheersende saus. Consistentie van dessert was bizar. Samenvattend “wel willen maar niet kunnen en in die categorie zwaar te duur.

Datum van bezoek: juni 2020

4 maart 2020 beoordeeld

We waren aangenaam verrast bij ons eerste bezoek. Het was heel lekker, hoog niveau restaurantkeuken. Bediening was goed, enkel de wijn (bob-formule) viel tegen qua hoeveelheid. Je kreeg echt maar een proevertje, dat was spijtig. Niet correct tov de prijs die gevraagd werd per glas. Over het algemeen is dit zeker een aanrader. Een punt die zeker aandacht vraagt, hou er rekening mee u correct te parkeren. Wij werden opgeschreven op zaterdagavond om 23u18. De politie is blijkbaar daar heel gemotiveerd om restaurantbezoekers te beboeten die niet 100% correct geparkeerd staan. Blijkt dat de Kadeestraat een woonerf is waar enkel in de vooropgestelde parkeervakken mag geparkeerd worden.

Datum van bezoek: februari 2020
16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf de amuse, over voorgerecht naar hoofdgerecht en dessert van de ene verbazing in de andere gevallen. Prijs kwaliteit is zeer goed. Enkel de zitbank beviel me minder

Datum van bezoek: februari 2020
12 december 2019 beoordeeld

Overgewaardeerd! Buikspek was één brok vet! Ik kreeg een koffie ter compensatie. Heb de chef op het einde er attent op gemaakt. Ik zei dat het toch door zijn handen ging alvorens op mijn bord te eindigen. Hij zei me “ had je eerder gereclameerd, kreeg je een ander stuk”! Mijn tafelgenoot haar waterglas hing vol saus van de sauspan, neergezet door de ober... Als je bekakt wil doen..doe het dan in stijl!! 120€/pp echt niet waard!

Datum van bezoek: december 2019
10 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer aangenaam kader. Ontvangst en bediening zijn prima. De gerechten zijn schilderijtjes en van zeer goede kwaliteit. Je betaalt een faire prijs voor dat alles.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die A'muze bekeken, bekeken ook

Opwijk, Vlaams-Brabant

Dendermonde, Oost-Vlaanderen
Buggenhout, Oost-Vlaanderen

In A'muze geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.