“Feestdiner tgv onze vijftigste huwelijksverjaardag”
Beoordeling van Het Notelaarshof

Het Notelaarshof
Geclassificeerd als nr. 4 van 8 Restaurants in Opwijk
17 november 2019 beoordeeld

De uitbaatster Herlinde was bijzonder behulpzaam bij het organiseren van ons feestdiner. Al onze wensen werden deskundig ingelost. Het eten was heel lekker en meer dan voldoende. Al onze gasten waren meer dan tevreden. Ook werden alle gemaakte afspraken scrupuleus nageleefd, ook wat de prijs betreft. Dit huis is ten zeerste aan te bevelen.

Datum van bezoek: september 2019

14 november 2019 beoordeeld

het was een heel geslaagde namidag met vrienden in een gezellig pajots kader het was een heel lekkere brunch met veel keuze aan voorgerechten / hoofdgerechten / en lekkere deserten alles a volonté ook de lekkere huiswijn rood :en wit ook wat ik belangrijk vind is met voldoende parking
het was niet ons 1'e maar zeker niet 't laatste bezoek : nog 1 tip tijdig rezerveren

Datum van bezoek: november 2019
15 juli 2019 beoordeeld

Gelegen in een landelijke omgeving, rustig en open. Vriendelijk en attent onthaal en heel goede bediening. Van aperitief tot het einde alles tip top in orde. Héél lekker. Zullen zeker nog terugkeren. Proficiat aan heel de ploeg van het Notelaarshof.

Datum van bezoek: juli 2019
26 november 2018 beoordeeld

Van aperitief tot dessert genoten van een brunch in Het Notelaarshof. Prachtig kader, vriendelijke bediening, hartelijke gastvrouw. Mooie presentatie van de buffetten en heel ruime keuze voor vlees- en viseters. Alles heel goed van smaak en huiswijn was ook heel lekker. Enig (groot) minpunt is de drukte en lawaaihinder. Mijns inziens teveel volk voor de beperkte ruimte. Gelukkig zaten we in de veranda waar we iets minder last hadden van het lawaai en de drukte. We hebben ook moeten vragen om het geluid van de muzikant/accordionist wat stiller te zetten want je kon elkaar bijna niet meer horen. Het is leuk wat muziek tussen de verschillende gangen door, maar het was voor ons een beetje teveel om nog gezellig met elkaar te babbelen.

Datum van bezoek: november 2018
3 oktober 2018 beoordeeld

Het is er steeds puffen en blazen... teveel genodigden per brunch...maakt het ongezellig.Conversaties voeren is dan ook een immens probleem door het lawaai.
Het eten is duur en een massa die er niet zo smakelijk meer uitziet na de 50ste gast natuurlijk.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Het Notelaarshof bekeken, bekeken ook

Opwijk, Vlaams-Brabant
Opwijk, Vlaams-Brabant

Merchtem, Vlaams-Brabant
Merchtem, Vlaams-Brabant

In Het Notelaarshof geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.