“Verjaardag”

Wumi
Geclassificeerd als nr. 4 van 9 Restaurants in Rotselaar
Keukens: Chinees
26 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening, lekkerder dan de gemiddelde Chinees. Ook de prijs is prima. Ook veel take-away.

Datum van bezoek: november 2018

2 oktober 2018 beoordeeld

vooral gebruikt door ons als take away food , en dan voldoet het wel aan onze wensen, zijnde gewoon lekker eten zonder franjes en je eet twee keer van één portie !

Datum van bezoek: september 2018
18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In regio Leuven is Wumi een Chinees die mij altijd smaakt. Vriendelijke bediening. Bij afhaling alles proper en goed ingepakt. Alles proeft zeer vers en heeft lekkere smaak. Menu pikant is echte aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018
2 mei 2018 beoordeeld

Opnieuw bezocht. Goede vriendelijke bediening, men herkent je. Lekkere goedgevulde schotels. prijs/kwaliteit zeer goed.
Minpuntjes : men zet niet graag de verwarming aan, waardoor het er soms (te) kil is. Bij grote drukte krijgt de afhaal-afdeling voorrang wat resulteert in soms lange wachttijden aan de tafels.

Datum van bezoek: maart 2018
2 april 2018 beoordeeld

Wumi is voor ons al jaren een vaste waarde en ik denk dat we inmiddels de hele kaart al zijn afgegaan. Alles is lekker. De bediening is uitstekend. Voor ons blijft dit het beste Chinese restaurant in de regio.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Wumi bekeken, bekeken ook

Aarschot, Vlaams-Brabant

In Wumi geweest? Deel je ervaringen!