“Altijd even lekker ijs”

Voeg deze dan toe!
't IJshoorntje
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 Restaurants in Rotselaar
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al geruime tijd voor de lekkere ijs en keer op keer is het zoooo lekker , veel keuze in smaken , vriendelijke bediening, voldoende zitplaatsen, ruime parking en corona maatregelen in orde Lekkerste ijs uit de omgeving!

Datum van bezoek: augustus 2020

22 september 2019 beoordeeld

Alle smaken, veel volk en toch niet lang wachten om je ijsje in de hand of aan tafel te hebben. Genieten!

18 september 2019 beoordeeld

Ruime keuze, lekker, goede zitplaatsen voorzien. Echte dame blanche met verse slagroom en warme chocoladesaus :-)

3 september 2019 beoordeeld

Bij de eerste keer langsrijden stond er een lange rij buiten toen op de terug weg konden we meteen bestellen en hebben we een heerlijk hoorentje met ijs gegeten.Ze zijn niet zo flauw met een bol ijs waar je in Nederland nog we eens vraagt van kan het bolletje nog kleiner voor deze prijs is hier de bol ijs ruim bemeten en heerlijk van smaak

22 juli 2019 beoordeeld

Heel lekkere, betaalbare ijsjes en altijd een ruime keuze in smaken.
Je kan trouwens je ijsje rustig opeten aan de zaak zelf.
Bediening is altijd zeer vriendelijk, kijk al uit naar mijn volgend bezoekje.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die 't IJshoorntje bekeken, bekeken ook

Werchter, Vlaams-Brabant

Rotselaar, Vlaams-Brabant

In 't IJshoorntje geweest? Deel je ervaringen!