“De lekkerste frituur van Limburg!”
Beoordeling van Frituur Restaurant Maurice

Frituur Restaurant Maurice
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 Restaurants in Hoeselt
26 juli 2017 beoordeeld

DE aanrader zijn de zelfgemaakte kroketten natuurlijk, maar de frietjes vind ik ook altijd zeer lekker smaken! Mijn vriend en ik komen hier regelmatig en we keren altijd zeer tevreden terug naar huis - om later nog eens een keertje langs te komen

Dave B, Eigenaar van Frituur Restaurant Maurice, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 november 2017

Bedankt voor de mooie beoordeling. Jullie zijn altijd welkom om onze kroketjes en andere gerechtjes te komen proeven.

21 juli 2017 beoordeeld

op een middag snel frietjes gaan halen om op het werk op te eten. Ontvangst was zeer vriendelijk. Frietjes waren naar mijn mening veel te slap. Als je ook zelf je puree niet maakt wat mij niet stoort maar zorg dan wel dat je niet met de doos met de puree in je zaak komt komt niet zo over naar klanten

5 juli 2017 beoordeeld

Erg vriendelijk personeel, wel niet veel tafels maar toch gezellig. Spijtig dat de ingang voor het restaurant dezelfde is als de frituur. (ik weet niet of dit sinds de verbouwing veranderd is.
Vlaamse kost en specialiteit huisgemaakte kroketten.

18 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en snelle bediening. Lekkere en eerlijke Belgische keuken. Tijdens de week en op zaterdag 's middags een dagmenu. Een middag zoals ze zou geserveerd worden op tafel thuis. Want zeg nu zelf. Waar vind je vandaag nog een zaak waar bv nog een lekkere kotelet met bloemkool en aardappelen wordt geserveerd? Prijs kwaliteit steeds in orde en zeker de mosselen proberen in het seizoen.

1 maart 2017 beoordeeld

we zijn hier met de familie gaan eten, zeer lekker en gezellig zitten, prijs-kwaliteit een toppertje...

Reizigers die Frituur Restaurant Maurice bekeken, bekeken ook

Bilzen, Limburg Province
Hoeselt, Limburg Province

Bilzen, Limburg Province

In Frituur Restaurant Maurice geweest? Deel je ervaringen!