“Top!”

Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Restaurants in Opglabbeek
Prijsklasse: € 51 - € 133
Keukens: Belgisch, Frans
5 december 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 6 personen naar de Slagmolen. In april moeten boeken om op 1 december 6 plaatsen te krijgen voor het diner. Ik was met het bedrijf al enkele keren het lunchmenu komen nuttigen maar het diner is nog enkele niveaus hoger. De renovatie is goed gelukt en voegt comfort, ruimte en een betere sfeer toe aan de totale beleving. We kozen voor het “becoming” menu met het bijhorend wijnassortiment. Iedere amuse, elk gerecht en de legendarische dame blanche was top. De sommelier nam ons telkens mee op een reis naar zijn wijnkeuze. Beide chefs, de gastvrouw en het volledige personeel lieten ons welkom voelen. Dit was een topavond!

Datum van bezoek: december 2023

29 oktober 2023 beoordeeld

Voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Aangename ontvangst in een gezellig kader. Gerechten zijn stuk voor stuk pareltjes/smaakbommen. Attent, correct personeel met oog voor details. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: november 2022
27 oktober 2023 beoordeeld

Zeer gastvrij ontvangen. Begonnen met heerlijke amuses, al de volgende gerechten waren een streling voor het oog maar ook voor de smaakpapillen. Topwijn erbij geserveerd. Het was een topmiddag met puur verwennerij.

16 september 2023 beoordeeld

Een bijzondere plek om er zeker nog eens terug te gaan. Symphatiek en gedienstig personeel.
Lunch was uitermate verzorgd

26 augustus 2023 beoordeeld

Werkelijk een fantastische keuken , voor ons is dit een van de beste plekken waar je kan eten in Limburgs België !
Een ware traktatie !

• Sfeer

Reizigers die Slagmolen bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Maaseik, Limburg Province

Opglabbeek, Limburg Province
Meeuwen-Gruitrode, Limburg Province

In Slagmolen geweest? Deel je ervaringen!