“De hand van de zoon is al merkbaar”
Beoordeling van Slagmolen

Slagmolen
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Opglabbeek
Keukens: Belgisch, Frans
13 juli 2020 beoordeeld

Een lunch bij de Slagmolen is altijd geslaagd. Ik was benieuwd of de Corona stilte invloed zou gehad hebben op de samenstelling van de menu en het feit dat de zoon nu ook in de keuken staat. We hebben de degustatiemenu genomen en ik merkte voor een aantal gerechten een andere benadering een verjonging? Maar is dat ook verbetering? Het is nog steeds topkeuken, maar voor de eerste keer kwam ik niet super enthousiast buiten. De Beef black Angus "Wellington" was super, boterzacht, je mes sneed vanzelf door het vlees. Saus absoluut top. De zeebarbeel en zonnevis, waren zeker goed maar niet waw. Maar dit blijft mijn Limburgs top restaurant, ik ben wel benieuwd naar de evolutie. Ik hoop dat de hand van Bert duidelijk zichtbaar , en vooral smaakbaar blijft.

Datum van bezoek: juli 2020

27 februari 2020 beoordeeld

Dit restaurant heeft een zeer mooie locatie. De lunch was toppie. Het personeel zeer vriendelijk. Gezellige, warme sfeer. Goede wijnen. Kortom: zeker een restaurant waar we terug willen gaan.

22 februari 2020 beoordeeld

Ik heb zeer lekker geheten en genoten.
De klassiekers die Bert brengt op zo een verfijnde manier Top.
Porties ook goed de wijn zeer lekker.
Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.
Voor ons toch een eindje rijden, maar als alles zo TOP is ben je die 140 km enkel snel vergeten.

16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen op een donderdag avond. Zaak zat vol, ongeveer 30 personen. We verwachtten een mooie avond tot in de puntjes verzorgd, het is tenslotte 2 sterren. Een tegenvaller voor ons is de acoustiek. Een gezellige tête à tête was gewoon niet mogelijk, te veel lawaai. Te veel mensen in een te kleine ruimte. Eten was zonder meer goed, maar het wauw effect ontbrak. Uitstekende wijnen. We hadden niet het gevoel nog wat te blijven hangen na het eten, en zijn snel weer vertrokken.

15 februari 2020 beoordeeld

Wij zijn al wat ouder en onze appetijt is niet meer zo groot, daarom reserveerde mijn man de lunch op 14 februari. Happy Valentine. Het was top!!!!!! Van de hapjes tot de koffie het was zalig. Van begin tot einde. Ontvangst door de vrouw des huizes en verwelkoming door de chef die de kaart aanbood. Klasse!!!!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Slagmolen bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Maaseik, Limburg Province

Opglabbeek, Limburg Province
Meeuwen-Gruitrode, Limburg Province

In Slagmolen geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.