TripAdvisor
Opglabbeek
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“niet voor niets bij de beste van Belgie”
Beoordeling van Slagmolen

Slagmolen
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Restaurants in Opglabbeek
Keukens: Belgisch, Frans
17 september 2019 beoordeeld

Een eerste bezoek, mooie locatie, in het groen, ruime parkeergelegenheid, mooi restaurant, tuinen, veel kunst.. erg mooi maar eigenlijk kom je voor het eten en dat was..fantastisch, het slagmolenmenu... wat voorafjes en dan (voor mij een hoogtepunt), tartaar met kaviaar, zo verschrikkelijk lekker... daarna nog zes gangen, stuk voor stuk uitstekend, goede combinatie met de wijnen, je zit er toch snel 4 uur maar daar had ik geen spijt van, dat het gedaan was, dat was spijtig. Echt, het eten was af, de bediening, niets mis mee, mensen die hun vak verstaan, misschien iets te stijf maar dat schijnt erbij te horen. Het was echt fantastisch, het kost wat maar er wordt een topprestatie voor geleverd.

Datum van bezoek: september 2019

7 september 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten met 7 vriendinnen. Alles was top, van de amuses tot en met het dessert. Ik kom hier zeker heel graag terug!

Datum van bezoek: september 2019
2 juli 2019 beoordeeld

Hier hebben we heel lekker gegeten, heel gezellig restaurant om te dineren. Ruime porties, een aanrader voor wie graag gastronomisch eet.

Datum van bezoek: april 2019
19 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vijftigste verjaardag van echtgenoot hier in apart zaaltje gevierd. Uitzonderlijk mooi gelegen. Slagmolen menu genomen met signatuurgerechten. Heerlijk. Onze favorieten: tartaar van rund met kaviaar, salade van appel en kreeft, gegratineerde koningskrab, violetsorbet. Alle gerechten mooi afgewerkt. Zalige zoetigheden bij koffie/verse kruidenthee waren perfecte afsluiter. Dank voor gastvrije ontvangst!

Datum van bezoek: mei 2019
20 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In maart gaan eten voor mijn verjaardag, het slagmolen menu gekozen en dit was super lekker.
Mijn vrouw heeft de vegetarische versie van het menu gekregen en ook dit was buiten verwachting lekker.

Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Slagmolen bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Maaseik, Limburg Province

Opglabbeek, Limburg Province
Meeuwen-Gruitrode, Limburg Province

Peer, Limburg Province
Maastricht, Limburg

In Slagmolen geweest? Deel je ervaringen!