“Ook voor vegetariërs buitengewoon lekker”
Beoordeling van Slagmolen

Slagmolen
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Opglabbeek
Keukens: Belgisch, Frans
20 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In maart gaan eten voor mijn verjaardag, het slagmolen menu gekozen en dit was super lekker.
Mijn vrouw heeft de vegetarische versie van het menu gekregen en ook dit was buiten verwachting lekker.

Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: maart 2019

13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is zalig genieten
De ontvangst TOP de bediening geweldig
Het eten er zijn geen woorden voor
Wij hebben er ook geslapen ik de B&B
Het ontbijt is goed meer kan ik er niet over zeggen

13 april 2019 beoordeeld

Zeer warme ontvangst door gastvrouw en chef-kok. Gezellige en ongedwongen sfeer met topmenu. Natuurlijk met de heerlijke ijscreme als dessert, die aan de tafel geserveerd wordt met chocoladesaus. ( perfecte dame blanche )
Leuke en gezellige avond gehad.

12 april 2019 beoordeeld

Bert legt (letterlijk en figuurlijk) steeds meer gewicht in de schaal om met zijn ploeg de verwachtingen van zijn gasten te overtreffen. Het eigentijds aangekleed terras, de eetkamer, de gerechten, alles nodigt uit om van de maaltijd een feest van te maken. En vooral, je wordt omringd door een enthousiaste ploeg die het beste met je voor heeft! Alleen de eigen keuze van gezelschap kan het succes van je feestmaal nog verbeteren.
Aan de hele ploeg: bedankt voor weer een geweldige ervaring!

12 maart 2019 beoordeeld

Zondagavond trokken wij richting restaurant Slagmolen om de verjaardag van mijn man te vieren. We werden vriendelijk ontvangen door gastvrouw Karlijn en begeleid naar de zaal, waar we zelf een vrije tafel voor 2 mochten uitkiezen. Chef Bert kwam ons aan tafel verwelkomen met de kaart en kwam iets later terug om de bestelling op te nemen. Al snel volgde een lekker glas champagne en een toren met voor elk 6 hapjes. Bij de reservatie had ik aangegeven vegetariër te zijn en hier werd prima voor gezorgd. Mijn man koos voor het Slagmolenmenu met aangepaste wijnen, gezien we ter plaatse ook een kamer gereserveerd hadden en niet meer moesten rijden. Voor mij volgde een vegetarische verrassing.

De wijnen werden zeer vlot bijgeschonken. Bij gang 1 en 2 kregen we dezelfde wijn, maar deze is men 3x komen bijschenken (!). De wijnen waren lekker (doch niet uitzonderlijk) en dit vonden we prima prijs-kwaliteit gezien deze vlot geschonken werden. Het eten... daar werden we sprakeloos van. Wat een prachtig Slagmolenmenu en wat een uitzonderlijk vegetarisch menu! Zelden hebben we zo lekker gegeten! Vegetarisch was ik onverwacht zwaar onder de indruk, gezien de doorgaans klassieke Franse keuken. We bezoeken toch regelmatig sterrenrestaurants, maar de combinaties van smaken zijn zelden zo subliem als hier. Petje af voor de chef en zijn team!

De service vonden we vlot en hartelijk. Het vriendelijk zaalpersoneel kon ook hier en daar een grapje appreciëren. Voor ons is die bediening met een glimlach (niet te stijf!:-)) een absolute meerwaarde! Je voelt je hier welkom.

Ook de overnachting was top. Wat een prachtige kamer: luxueuze afwerking, fantastische bedden en 's ochtends staat een heerlijk ontbijt op je te wachten incl. vers fruit, heerlijke kazen, een eitje naar wens bereid, ... Zalig! Klein minpuntje in de kamer (kamer 3) is de glazen deur tussen de slaapkamer en de badkamer. Op toilet hebben we liever wat meer privacy :-)

Je betaalt er wel wat voor, maar voor ons is een etentje in de Slagmolen en een overnachting ter plaatse zijn geld waard. Wat hebben we ervan genoten!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Slagmolen bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Maaseik, Limburg Province

Opglabbeek, Limburg Province
Meeuwen-Gruitrode, Limburg Province

Peer, Limburg Province
Maastricht, Limburg

In Slagmolen geweest? Deel je ervaringen!