“Gezellig en stijlvol sterrenrestaurant”
Beoordeling van Slagmolen

Slagmolen
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Restaurants in Opglabbeek
Keukens: Belgisch, Frans
18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier gaan eten voor mijn verjaardag. Het restaurant is landelijk en rustig gelegen. De ontvangst was vriendelijk en correct in een klassiek kader. De meesterchef Bert Meeuwis kwam ons meteen begroeten aan tafel wat ik zeer aangenaam vond. De roze champagne als aperitief was een mooie start voor een gezellige lunch. De gerechten zijn zeer lekker en mooi gebracht, porties zijn ook zeker wel voldoende, lekkere wijnen. Er werd bij het heerlijk dessert ook aan mijn verjaardag gedacht, vond ik heel mooi en attent. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: januari 2019

18 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen sfeer, gespannen personeel. Gastheer en gastvrouw enkel gezien bij het binnenkomen. Te duur voor hetgeen het is.

Datum van bezoek: december 2018
17 december 2018 beoordeeld

Gespannen personeel,te lange wachttijden tussen de gangen,veel te kleine porties,geen sfeer en veel te prijzig.

Datum van bezoek: januari 2018
9 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische keuken . Perfecte service . Basisprincipes zoals herkenbaarheid van ingredienten en voldoende kwantiteit om zich ook te voeden blijven behouden

Datum van bezoek: november 2018
30 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog eens bij Slagmolen vanuit Antwerpen. Opnieuw een super ervaring. Het “haantje” waardig want je voelt je echt welkom. Verzorgd, vriendelijke en professionele bediening, lekker eten in de betekenis van “ech lekker”

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Slagmolen bekeken, bekeken ook

Genk, Limburg Province
Maaseik, Limburg Province

Opglabbeek, Limburg Province
Meeuwen-Gruitrode, Limburg Province

Peer, Limburg Province
Maastricht, Limburg

In Slagmolen geweest? Deel je ervaringen!