“Teleurstellend”
Beoordeling van De Refter

De Refter
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 Restaurants in Opglabbeek
16 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Meerdere dingen waren op, meermaals dingen vergeten (onder andere een hoofdgerecht) en een biefstuk die veel te hard gebakken was. Veel goede dingen over deze zaak gehoord en dus hoge verwachtingen, die absoluut niet ingelost zijn. Heel jammer, niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2021
Tommy G, Eigenaar van De Refter, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2021

beste ,

zoals iedere ondernemer streven ook wij ernaar om iedereen steeds naar best vermogen te bedienen en een fijne avond te bezorgen .. en ik mag zeggen dat we daar ook héél vaak in slagen maar we blijven ook maar mensen ...en helaas , zoals ik kan opmaken uit uw recensie , maken ook wij foutjes . ik denk dat het over zondag 15 augustus gaat en dit was een extreem drukke dag voor ons geweest en hebben we bij jullie een steek laten vallen tot onze grote spijt ..ik weet niet wat er allemaal op was en wat we vergeten hebben maar de klok terugdraaien kunnen we niet ...wel had u dit de avond zelf kunnen melden zodat we voor een gepaste uitleg / compensatie konden zorgen . Mochten we u in de toekomst toch nog eens mogen overtuigen om u nog te laten genieten van een fijne avond staat onze deur steeds open . U kan ons steeds bereiken op 089/23.38.15 en de.refter@telenet.be .. mvg, Tommy

16 augustus 2021 beoordeeld

bakwijze vergeten te vragen en kregen een volledig doorbakken steak. Deze kostte ook nog eens 25 euro, supplement frietjes 3 euro en supplement saus 2 euro waardoor het wel een zeer dure steak was van 30 euro. Vongole was weinig voor 1 persoon. Snel klaar en gezellig interieur.

Datum van bezoek: augustus 2021
20 mei 2021 beoordeeld

Echt super lekker en top service, spaghetti vongole en steak. Vriendelijke gastheer en personeel, echt een dikke pluim

Datum van bezoek: mei 2021
25 december 2020 beoordeeld

Zelfs in coronatijd was er een behoorlijke keuze in de afhaalmenus. En wat we besteld hebben was echt heel goed klaar gemaakt en super lekker. En de handleiding om alles juist op tafel te krijgen was heel helder en duidelijk. Allemaal daar naar toe in corona tijd en daarna zeker want dan is het nog beter.

Datum van bezoek: december 2020
20 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is heerlijk zitten op t terras aan de achterkant. Het eten is top en vlotte, vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die De Refter bekeken, bekeken ook

Neerglabbeek, Limburg Province

In De Refter geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.