“Super”
Beoordeling van De Refter

De Refter
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 Restaurants in Opglabbeek
20 mei 2021 beoordeeld

Echt super lekker en top service, spaghetti vongole en steak. Vriendelijke gastheer en personeel, echt een dikke pluim

Datum van bezoek: mei 2021

25 december 2020 beoordeeld

Zelfs in coronatijd was er een behoorlijke keuze in de afhaalmenus. En wat we besteld hebben was echt heel goed klaar gemaakt en super lekker. En de handleiding om alles juist op tafel te krijgen was heel helder en duidelijk. Allemaal daar naar toe in corona tijd en daarna zeker want dan is het nog beter.

Datum van bezoek: december 2020
20 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is heerlijk zitten op t terras aan de achterkant. Het eten is top en vlotte, vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2020
27 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb bij de refter een lekker ontbijt gegeten. Mooi opgediend en voor iedereen wat wils. Sterk aan te raden adres!

Datum van bezoek: september 2019
5 juni 2019 beoordeeld

Deze goed gelegen brasserie is echt gezellig. De sfeer is er goed. Snelle bediening in een gezellige omgeving. Lekker eten aan democratische prijzen

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die De Refter bekeken, bekeken ook

Neerglabbeek, Limburg Province

In De Refter geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.