TripAdvisor

Beoordeling van Il destino

Il destino
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Meeuwen-Gruitrode
10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top starter met bruscetta. Heerlijke spaghetti vongole en lekkere suggestie van de maand. Fijne pizza voor zoontje. Met limocello van het huis achteraf.

Datum van bezoek: april 2019

9 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met ons gezin komen eten om iets te vieren. We weten dat het hier altijd lekker is dus we komen hier graag terug. De pasta wordt vers gemaakt en de bediening is minstens even goed. Zeker een aanrader!

9 december 2018 beoordeeld

Je krijgt er echt lekker Italiaans eten! Je hebt een heel verscheidene keuze. Naar mijn mening zijn de pasta's het beste. De bediening is ook zeer vriendelijk.

Datum van bezoek: januari 2018
28 augustus 2018 beoordeeld

zeer lekkere en verse producten. vriendelijke en vlotte bediening.
zeker een aanrader om lekker italiaans te eten.

12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Persoonlijk was ik de enige die er nog niet had gegeten. Niettemin moet ik bevestigen dat het welkom, de vriendelijke bediening en vooral het lekkere eten voortreffelijk waren, een aanrader

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Il destino bekeken, bekeken ook

Meeuwen-Gruitrode, Limburg Province

Opglabbeek, Limburg Province
Lommel, Limburg Province

Wijshagen, Meeuwen-Gruitrode
Peer, Limburg Province

In Il destino geweest? Deel je ervaringen!