“Gezellig”
Beoordeling van Il destino

Il destino
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Meeuwen-Gruitrode
9 december 2018 beoordeeld

Je krijgt er echt lekker Italiaans eten! Je hebt een heel verscheidene keuze. Naar mijn mening zijn de pasta's het beste. De bediening is ook zeer vriendelijk.

Datum van bezoek: januari 2018

28 augustus 2018 beoordeeld

zeer lekkere en verse producten. vriendelijke en vlotte bediening.
zeker een aanrader om lekker italiaans te eten.

Datum van bezoek: juli 2018
12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Persoonlijk was ik de enige die er nog niet had gegeten. Niettemin moet ik bevestigen dat het welkom, de vriendelijke bediening en vooral het lekkere eten voortreffelijk waren, een aanrader

Datum van bezoek: juli 2018
22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker - vriendelijke bediening. Genoeg keuze. Prijzen voor het eten zijn niet goedkoop maar zeker zijn geld waard. Drank soms wel belachelijk duur..

Datum van bezoek: juni 2018
14 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn met een grote groep vrienden gaan eten, was heel gezellig. Vriendelijke en vlotte bediening, het eten was ook super!

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Il destino bekeken, bekeken ook

Meeuwen-Gruitrode, Limburg Province

Opglabbeek, Limburg Province
Lommel, Limburg Province

Wijshagen, Meeuwen-Gruitrode
Peer, Limburg Province

In Il destino geweest? Deel je ervaringen!