“zaterdag avond”

Winston2
Geclassificeerd als nr. 5 van 16 Restaurants in Meeuwen-Gruitrode
Keukens: Belgisch
8 september 2019 beoordeeld

Even een gezellige avond met elkaar uit eten. Gekozen voor een beetje bezigheid met een steengrill. Fantastische avond gehad. Voorgerechtjes waren subliem met een aangepast wijntje. De grote keuze uit de menukaart heeft ons blijkbaar goed geïnspireerd. Het trio en quatro grillmenu was meer als voldoende. Tevens niet vergeten een zeeg gezellige zaak met vriendelijk personeel. Ook Robert en Anita de eigenaars maakte rustig de tijd om even aan tafel te komen zitten.Reden genoeg om terug te gaan. Fantastiche revaring.

Datum van bezoek: september 2019

11 juli 2018 beoordeeld

Mooi verzorgd en vriendelijk. Er is een joviale en huislijke sfeer. Uitstekende bediening . Normale wachttijd. Is vooral bekend om te steengrillen. Eten is zeer lekker en het gene wat wij eten is altijd vers.( zeer lekkere kreeftensoep/ kippensoep ) zeker een aanrader.

Sommige commentaren vinden wij daarom ook onterecht.

Datum van bezoek: juli 2018
14 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar mijn mening een ongezellige zaak, geen muziek en was vrij koud. Bediening was wat onervaren maar wel vriendelijk! Het eten was echt niet lekker, mijn vriend had de gourmetschotel en was vrij weinig en niet kwaliteitsvol. Ik had een vispannetje waar een paar stukjes zalm, tonijn en wat garnaaltjes in zaten maar vooral diepvriesgroenten met een blik kreeftensoep over.

Datum van bezoek: juni 2018
2 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en eerlijk eten in een leuke setting en een altijd even fantastische service. De plek bij uitstek voor ons voor een gezellige avond. Met vrienden, het hele gezin of even onder getweeën.
Ons zien alvast spoedig terug!

Datum van bezoek: februari 2018
4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op kerstavond zijn we gaan eten met een groep van 8 personen. De zaak ziet er verouderd uit, de verlichting aan tafel was veel te fel en kon niet gedimd worden. We hadden gekozen om te steengrillen, voor 8 personen kregen we 1 schotel vlees en eentje met vis. De schotels waren sober en niet voldoende. Als groenten 2 kleine schaaltjes met wat sla,tomaat en op de schotel veel ajuin. De frietjes waren droog. Het nagerecht met ijs was zeer matig. Tevens hadden 3 personen een haar in hun eten!!! Tot overmaat van ramp stonden er 3 flessen witte wijn teveel op de rekening. Wat een verschil met winston 1 .

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Winston2 bekeken, bekeken ook

Opglabbeek, Limburg Province
Neerglabbeek, Limburg Province

Opglabbeek, Limburg Province
Meeuwen-Gruitrode, Limburg Province

In Winston2 geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.