“Lekker gegeten ....”

do 20/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Sint Andries
26 februari 2019 beoordeeld

Mooie, hippe zaak. Vlotte service (perfect tempo). Vriendelijke bediening. Mooi gedresseerde borden. Eten qua samenstelling niet echt spectaculair maar wel lekker.
Prijs/kwaliteit +/- oké.

Datum van bezoek: februari 2019

31 januari 2019 beoordeeld

Het aangename begint al bij het binnen komen. Mevrouw heet u welkom en neemt de jassen aan. Mooi interieur dat rust uitstraalt. Bij het aperitief kregen we 3 voortreffelijke hapjes. Het eten was super lekker. Bij de koffie werden terug lekkere zoetigheden opgediend. We namen de huiswijn die ons beviel. Chapeau voor keuken en bediening. We hebben ervan genoten. Tot nog es.

Datum van bezoek: januari 2019
23 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je zou het niet meteen zeggen aan de buitenzijde, maar een heel geslaagd interieur. Er is een vast suggestiemenu. Van bij de start was dit zeker geslaagd. Zelden zo’n sappige Mechelse koekoek gegeten. Alles was ook erg aantrekkelijk geserveerd. Topadres, hier kom ik zeker nog terug.

Datum van bezoek: december 2018
29 november 2018 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw. Hedendaagse inrichting. Bij het aperitief kregen we 3 fijne hapjes. Het voorgerecht bestond uit een warme en een koude bereiding van rode poon. Als hoofdgerecht eend vergezeld van een mooie combinatie van groenten. Als afsluiter een verfijnd dessert. We genoten van alle gerechten. Een aanrader.

Datum van bezoek: november 2018
25 november 2018 beoordeeld

Floris is een verademing na de recente ellende bij De Mangerie. In Brugge zijn er inderdaad nog restaurants, weliswaar buiten het toeristencirduit, die eerlijke maaltijden serveren; en heel goed ook.
Het is wel een must om prijs en kwaliteit te combineren tot een passend geheel en dat doet het team van Floris perfect. Een aanrader voor al wie het centrum ruilt voor de plaats van Sint-Andries.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Floris restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Floris restaurant geweest? Deel je ervaringen!