Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 12 augustus 2021 via mobiele applicatie

1 nacht verbleven. Mooi pand, rustig gelegen met veel opportuniteiten. Lekker ontbijt, alles voorzien ,niets aan toe te voegen. Aangename beschikbare hosts.
Kamer : bed kingsize, nette lakens, proper, goede matras, aangename kussens, wifi ok, tv aanwezig.
Tip : badjassen zouden handig zijn gelet op aanbod van jacuzzi.
Badkamer : heeft nood aan vernieuwing, douche was naar onze normen niet ok, aanwezigheid van schimmel, afvoerputje vuil., Douchekop. Electr. Afdekkapje meubel , handdoekmand. Sporen van. Sch., de kurkvloer ok.
Tuin : mooi en rustig vertoeven met vijver, hoge bomen, petanquebaan aanwezig doch niet bruikbaar wegens afgevallen fruit. Jacuzzi en zwembad voorzien. Afdak boven jacuzzi heeft nood aan vervanging. Ook terras niet voldoende onderhouden, onkruid. Een honesty bar met ruim aanbod van dranken, wijn champagne chips.
Een prachtig pand maar details maken het verschil.

Kamertip: Overrated.
Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 27 oktober 2019

Prachtige locatie, supermooie inrichting en wat een persoonlijkheid door de eigenaars. We voelden ons direct thuis. Mooi ingerichte kamers, superleuk cafetje en geweldig ontbijt. Hier wil je terug komen. Kap gedaan !!

Kamertip: De stilte !!
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019

Supernette en mooi ingerichte kamer. De gastheer en gastvrouw zijn heel vriendelijk en bekwaam, niets is hen te veel. Het ontbijt is echt top, meer dan perfect. Vers brood, huisbereide confituren, huisbereide yoghurt... allemaal even lekker. Het ontbreekt hier aan niets!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 11 juni 2019

Wat een zalig feest en dag hebben wij hier mogen beleven!!! We overnachtten in een kamer met aparte ruimte waar een stapelbed voorzien was voor de kids (6 en 10). De villa is een pareltje, heel stijlvol en warm ingericht. De gastheer en gastvrouw zijn zeer sympathiek, uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam.
Het ontbijt bestaat uit veel zelfgemaakte producten, vooral de zelfgemaakte yoghourt vonden wij zalig lekker!
We kregen wisselvallig weer voor het feest op zaterdag, koud,regen en dan toch nog zon. Er werd geen moeite gespaard om onze gasten op het feest een fantastische tijd te geven. Zowel voor de volwassenen als voor de kinderen. (Uren nog gezwommen)
Het luxe koudbuffet was van voortreffelijke kwaliteit en kraakvers! Extreem lekker klaargemaakt.
Het werd een feest om kooit meer te vergeten!
Niet thuis maar in een huiselijk sfeer!
Absolute aanrader!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 15 januari 2019

Met de wagen rijden we de oprijlaan op met mooie verlichting. Nadien verbazing alom. Prachtige villa zowel van binnen als van buiten. Mooie grote tuin (domein). Super ontvangst door de gastheer Geert en rondleiding met de nodige uitleg en informatie wordt ons gegeven. Gezellige inrichting van het salon, eetzaal, kamers, .... Niets op aan te merken. Goede bedden, goedwerkende douche. Alles aanwezig op kamer. Goed geslapen! Goed ontbijt met lekker vers brood, zelfgemaakte appelsap waar zoon verzot op was. Kortom toppertje!

Datum van verblijf: januari 2019