Beoordeeld op 27 september 2020

De standaard 2pers kamer op de eerste verdieping is donker en slecht verlicht. Het bed is wel comfortabel. Ontbijt is standaard, maar voldoende.
Als je van rust houd dan is de ligging van het hotel perfect. Op loopafstand van het hotel ligt de Waddenzee en verschillende (kleine) natuurgebieden.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 26 september 2020 via mobiele applicatie

Supersfeervol hotel op een prachtige locatie. Zeer vriendelijk personeel. Mooie kamers met alle comfort dat je nodig hebt om een paar dagen te ontspannen.
Het restaurant heeft een leuke lekkere diverse kaart en het eten wordt goed geserveerd.
Het hotel ligt echt onderaan de dijk van de Waddenzee, dus alle rust... fietsen naar bijvoorbeeld de Koog, Oudeschild en Cocksdorp is prima te doen. Zeer dichtbij is ook de zogenaamde vogelboulevard.
Wij hebben genoten en komen zeker weer terug!

Beoordeeld op 25 september 2020

Zeer goed hotel en mooie schone kamer. Hotel Prins Hendrik is zeer centraal gelegen op Texel.
Andere stadjes en dorpjes redelijk dichtbij en goed bereikbaar.
Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Diners waren uitstekend.

Beoordeeld op 21 september 2020

Een sfeervol hotel gelegen op een fantastische locatie als je van rust houdt. Geweldige kamer hadden wij geboekt..de tuinkamer..... Wij hadden onze hond Gijsje bij ons..... en daarom ideaal deze kamer met terras! Aardig en behulpzaam personeel. Je voelt je er gelijk thuis! Wij hadden Het Nazomeren op Texel arrangement geboekt. Met een heerlijk zeer uitgebreid Texels ontbijt en een welkomstdiner waarvan we ook de 2de dag gebruik mochten maken. Kortom we komen hier zeker nog een keer terug!!!

Kamertip: Tuinkamer met terras ideaal voor de hond!!
Beoordeeld op 20 september 2020

Heerlijk hotel op een prachtige locatie, lekker rustig buiten de drukte van de dorpen. Kamer, ontbijt en diner prima in orde. Erg vriendelijk en attent personeel. Gebied er omheen is een walhalla voor vogelaar.