Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema

Manieren om Ybor City te ontdekken
vanaf 279,00 US$
Meer info
Beoordeeld op 15 januari 2020

Ybor City is gesticht door sigarenfabrikant Ybor rond 1880. De meeste gebouwen komen uit deze tijd. Het moet je een beetje denken aan New Orleans. Ik had over dit stadje gelezen en omdat het op onze route lag zijn we even door 7th Street gereden. Ik ben even uitgestapt om foto’s te maken. Het voelde niet helemaal prettig, bedelaars, beetje vreemde figuren die er rond hingen.

Er zijn nog steeds vele sigarenwinkels waar ze hun eigen sigaren rollen. Ondanks mijn ervaring dat het niet prettig aanvoelde, waren de mensen erg vriendelijk en mocht foto’s in de hun sigaren winkel maken. In de avond zal het vast tot leven komen, wij waren al weg en kan daar niks over vertellen. Als je in de buurt bent is het wel even de moeite waard om door het straatje heen te rijden en de “oude” gebouwen te bewonderen.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn op maandag 2 september in de stad geweest. Was er erg rustig! Hebben heerlijk gegeten bij het restaurant dat zich bovenop bevind. Veel dezelfde winkels, maar dat is logisch. Toen wij er waren was er weinig sfeer, maar dit kwam waarschijnlijk omdat het zo rustig was.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 10 mei 2019 via mobiele applicatie

Persoonlijk hadden wij er meer van verwacht er is veel leegstand en vergane glorie. We hadden binnen 10 minuten alles wel gezien.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 7 november 2018

Ybor City was vroeger echt Cubaans. Nu heb je er nog een beetje de cubaanse sferen. Ben je liefhebber van Cubaanse sigaren dan vindt je hier veel sigarenbars waar ze hel vitines vol Cubaanse sigaren hebben. De live muziek in de diverse bars zorgen voor een gezellige sfeer.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

Leuke plek voor een avondje uit. Veel restaurantjes en barretjes. Voor restaurant Colombia best reserveren. We waanden ons in Cuba.

Datum van activiteit: oktober 2018