Opslaan

45 beoordelingen
vanaf 119,00 US$
vanaf 279,00 US$
Beoordeeld op 14 januari 2020

Busch Gardens is een leuke gecombineerd pretpark van attracties en dieren. Het ligt ongeveer klein uurtje van rijden van Orlando. Er zijn een aantal gave achtbanen, de één nog heftiger dan de andere. Het is een groot park. Met een treintje kun je door het gebied waar de dieren verblijven naar de andere kant van het park. Overal in het park kom je dierenverblijven tegen (krokodillen, pinguïns, cheeta’s, hyena’s, gorilla’s enzv). Wij waren er in een weekend, geen succes, het was erg druk waardoor we niet overal in zijn geweest. Ondanks dat wel enorm genoten en raad dit park ook zeker aan !

Het parkeren van de auto is $25,00. Online tickets via de website zijn vele malen goedkoper dan aan de kassa. Wij hebben de tickets in combinatie met SeaWorld en Aquatica incl. eten en drinken aangeschaft. Houdt de website in de gaten voor acties.Tip: kies voor All Day Dining. Elk uur mag je kiezen uit een hoofdgerecht, nagerecht en drinken in een van de restaurants. Dit heb je er al snel uit. Het eten en drinken zijn prijzig en kan zo op lopen.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 25 oktober 2019 via mobiele applicatie

Busch Gardens is een dierentuin annex pretpark. Men heeft hier 7 verschillende achtbanen. Iets voor de échte diehard. Dit park heeft ook veel ruimte ingericht voor de kleintjes. Er is een speciale plek in het park ingericht met allemaal objecten waar de kleintjes zich kunnen vermaken. Naast de achtbanen heeft men ook een grote dierentuin met veel exotische dieren. Men heeft ook twee wildwaterbanen en er zijn ook een aantal shows te bezoeken. Busch Gardens is een park voor jong en oud en zeker voor de mensen die van achtbanen houden.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Leuk park waar een dierentuin gecombineerd is met attracties.
Het verblijf van diverse dieren was wat mij betreft wat aan de kleine kant.

Op de dag van ons bezoek hadden wij de pech dat het in de middag enorm hard ging regenen en onweren waardoor de attracties dicht gingen.
Hiervoor kregen wij ter compensatie een nieuw toegangsbewijs, echt top geregeld!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 1 mei 2019 via mobiele applicatie

Het attractiepark is ook een dierentuin!
We zijn hier eigenlijk heen geweest door een verwijzing van een vriend. Beste keus ooit. Het park is geweldig, wij waren op een maandag gegaan, de langste wachttijd voor elke attractie was ongeveer 5 minuten. Alles kunnen zien, overal ingeweest.

Ik beveel vooral de safari aan, wel van te voren boeken.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

Park met behoorlijk was achtbanen . Zeker voor de adrenaline gangets een gaaf park. ( let wel op dat je bepaalde lengte moet hebben voor de rides. Dieren verblijven zitten tussen de achtbanen ed in. In de water attracties wordt je drijfnat !
Mooie natuur in t park.

Park is wel wat onlogisch aangelegd, zo moet je soms best aardig stukje lopen

Datum van activiteit: april 2019