Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 31 juli 2016 via mobiele applicatie

We zijn hier en juli een weekje geweest. Het is een leuke camping vooral voor de kinderen veel te doen. Restaurant is prima, WiFi alleen in de bar en op het terras. Campingwinkel is een aanfluiting, in een gemiddelde voorraadkast is meer te vinden.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 1 juni 2016

Prima stacaravan, alles wat je nodig hebt is aanwezig, goed restaurant, heerlijk eten voor goede prijzen, wandelen met gps te huur op de camping, fijn zwembad, vriendelijk personeel,prachtige omgeving, je komt helemaal tot rust in de schitterende bossen

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 8 augustus 2015 via mobiele applicatie

Wij hebben er 10 dagen gezeten. Ook een aantal dagen met wat minder weer. Het is inderdaad een Nederlandse kolonie maar met twee kinderen van 2 en 6 is dat wel handing voor het maken van vriendjes. Dankzij het entertainmentteam kunnen de kinderen elke dag bezig zijn. Op de camping zijn verder alle basis behoefte voorhanden. Zoals een campingwinkel en broodservice. Een supermarkt is 5 minuten met de auto. En er is genoeg te doen in de omgeving. Het enige minpunt zijn de douches. Per gebouw zijn er maar 3 voor mannen en ze werken op een bewegingssensor die niet altijd 100% is (wel goed voor het waterverbruik).

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 2 augustus 2015

Denk je op vakantie te gaat in de Belgische Ardennen zit je op een camping die net zo goed een Nederlandse kolonie zou kunnen zijn. Niks Waals aan de hele camping, alles in het Nederlands. Plus bediening in het restaurant/bar was ongelooflijk onvriendelijk en onprofessioneel. Vanaf het caravangedeelte van het personeel kwam 's nachts lawaai dat je van ver kon horen.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 18 juni 2015

Hebben afgelopen week hier een stacaravan gehuurd, Prima camping en goed vindbaar! Alles werd goed schoongehouden en de stacaravan was keurig netjes en schoon! Receptie spreekt Nederlands en zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Erg genoten tijdens ons verblijf. In het voorseizoen is het rustig en dat beviel ons prima!

Kamertip: Wij hadden via Roompot geboekt en dit was prima geregeld!
Datum van verblijf: juni 2015