TripAdvisor

vanaf 48,28 US$
vanaf 20,00 US$
vanaf 22,00 US$
Beoordeeld op 24 februari 2019 via mobiele applicatie

Als je in Sint-Augustinus bent, dan kan een rustige wandeling door deze straat echt niet missen! Erg gezellig en levendig, met veel winkeltjes, cafés en restaurants.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Gezellige straat! Alleen shopjes en restaurants maar leuk om te hebben gezien! Ligt vlak achter de boulevard dus een uitstapje naar de waterkant is snel gemaakt!

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

St Augustine is sowieso erg leuk en deze straat maakt daar deel van uit. Een straat met kroegjes, soevenierswinkels.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 24 maart 2018 via mobiele applicatie

We waren door onze jetlag lekker vroeg op! Dus een mooie lange wandeling gemaakt langs alle highlitghts van st.Augustine

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 19 maart 2018

Wat een geweldige straat is dit in Sint Augustine, erg gezellige winkeltjes, leuke restaurant afgewisseld met de oudste school van Amerika. We wisten niet wat we zagen zo'n leuke straat, de gebouwen geven je het gevoel of je in Spanje loop of in 1 van de parken in Orlando.

Het lijkt niet echt maar is echt, met het prachtige weer was het een stadje om zeker te bezoeken, je loopt makkelijk naar de verschillende attracties in de omgeving ; Flagler museum, de burcht etc.

Datum van activiteit: maart 2018