Beoordeeld op 24 mei 2021 via mobiele applicatie

Ingelmunster aperitieft was de ideale gelegenheid om hier een terrasje te komen doen. De sfeervolle en kindvriendelijke tuin zorgen dat ouders wat meer op hun gemak zijn.
En het eten? Zoals steeds superlekker.
Tot gauw!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 9 maart 2020

Wij hebben met 8 personen een avondmaal geboekt op zaterdagavond. Ober begon met zijn ongenoegen te uiten over de wegenwerken in de buurt. Hij kende geen "mocktails" en verder dan fruitsap en cola geraakte hij niet voor een alcohol-vrij aperitief. De hele maaltijd moeide hij zich in de gesprekken aan tafel. Het eten was duidelijk gewoon opgewarmd en de sauzen kwamen uit emmers. Water kwam pas op tafel na het voorgerecht. De volle broodmandjes werden gewoon op de lege gezet en het brood dat er nog in lag werd met de hand verplaatst naar het nieuwe mandje. De wijn werd enkel gebracht als we er om vroegen terwijl die inbegrepen waren. Voor €50 pp mocht het iets verser en beter. Ontslaan, die garçon én de kok !!

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 30 april 2019

Vriendelijke ontvangst. Onmiddellijk drank aangeboden, zelfs meer dan eenmaal. Hapjes aangeboden die niet voorzien waren en die wij achteraf moesten betalen!
Vriendelijk personeel. Het vooraf afgesproken diner was meer dan voldoende. Indien gewenst werd het vlees gebakken naar eigen keuze..Proficiat.
Voor de kinderen liep uiteraard ook alles naar wens. Springkasteel en speeltuigen waren voorzien.
Geslaagd feest.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 4 maart 2019 via mobiele applicatie

We eten hier regelmatig s'avonds de lunch. Altijd verrast door dit gastronomisch hoogstandje. Voor ons is dit restaurant het best bewaarde geheim. Prijs/kwaliteit nergens te evenaren. Ook gezellig kader en vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 3 november 2018

Wij zijn hier geweest voor een pensioen/verjaardagsfeest. Het was de buffetformule met muziek. Het buffet was heel lekker. Geen kwantiteit, maar wel kwaliteit. Alles prima in orde. Mooie inrichting, mooie tafeldekking en vriendelijke bediening. Ook de muziek was aangepast aan ons (niet meer zo'n jong publiek :)), en op die manier was er een gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar !! Misschien één kleine tip: ik zou het persoonlijk beter vinden moest het personeel een soort uniform dragen (bijvoorbeeld zwarte broek/rok en wit hemd/bloeze), zo zie je beter wie daar werkt en aan wie je iets kan vragen en geeft toch ook nog een extra uitstraling, een uitstraling die zeker bij deze zaak past !

Datum van verblijf: november 2018