Beoordeeld op 30 april 2019

Vriendelijke ontvangst. Onmiddellijk drank aangeboden, zelfs meer dan eenmaal. Hapjes aangeboden die niet voorzien waren en die wij achteraf moesten betalen!
Vriendelijk personeel. Het vooraf afgesproken diner was meer dan voldoende. Indien gewenst werd het vlees gebakken naar eigen keuze..Proficiat.
Voor de kinderen liep uiteraard ook alles naar wens. Springkasteel en speeltuigen waren voorzien.
Geslaagd feest.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 4 maart 2019 via mobiele applicatie

We eten hier regelmatig s'avonds de lunch. Altijd verrast door dit gastronomisch hoogstandje. Voor ons is dit restaurant het best bewaarde geheim. Prijs/kwaliteit nergens te evenaren. Ook gezellig kader en vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 3 november 2018

Wij zijn hier geweest voor een pensioen/verjaardagsfeest. Het was de buffetformule met muziek. Het buffet was heel lekker. Geen kwantiteit, maar wel kwaliteit. Alles prima in orde. Mooie inrichting, mooie tafeldekking en vriendelijke bediening. Ook de muziek was aangepast aan ons (niet meer zo'n jong publiek :)), en op die manier was er een gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar !! Misschien één kleine tip: ik zou het persoonlijk beter vinden moest het personeel een soort uniform dragen (bijvoorbeeld zwarte broek/rok en wit hemd/bloeze), zo zie je beter wie daar werkt en aan wie je iets kan vragen en geeft toch ook nog een extra uitstraling, een uitstraling die zeker bij deze zaak past !

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 17 juni 2018

wij waren hier naar aanleiding van een huwelijksjubileum van buren/vrienden en hebben genoten van een schitterende middag : receptie met verfijnde hapjes, zeer verzorgde maaltijd en uitstekende bediening. Deze zaak biedt bovendien speeltuigen (klimtorens en springkasteel) waardoor ze uitermate geschikt is voor familiefeesten met kleine kinderen.
Onze beoordeling betreft het restaurant en de feestzalen van de zaak ... en niet het hotel !

Kamertip: kan enkel spreken over het restaurant, wat aanbevelingswaardig is !
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 26 april 2018

Betaalbare formules ,duidelijke afspraken,vriendelijke en zeer vlotte bediening en erbovenop markt verse producten met verve gepresenteerd.
Prachtige omgeving met veel buitenmogelijkheden bij goed weer.
Ruime luchtige en standingsvolle zaal voor feesten.
Nooit enige discussie bij de heldere afrekening.
Ook de dagschotel is telkens een lekkere verassing voor een basisprijs.
Je kan je geen betere plek indenken voor elke gelegenheid !

Datum van verblijf: april 2018
Ilse B, General Manager van 't Goed Ter Couteren - Restaurant Feestzaal Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2018

Beste Nöel D,

hartelijk dank voor uw reactie! Een mooier compliment kunnen we niet krijgen!

Tot de volgende keer.
Ilse