Beoordeeld op 17 juni 2018

wij waren hier naar aanleiding van een huwelijksjubileum van buren/vrienden en hebben genoten van een schitterende middag : receptie met verfijnde hapjes, zeer verzorgde maaltijd en uitstekende bediening. Deze zaak biedt bovendien speeltuigen (klimtorens en springkasteel) waardoor ze uitermate geschikt is voor familiefeesten met kleine kinderen.
Onze beoordeling betreft het restaurant en de feestzalen van de zaak ... en niet het hotel !

Kamertip: kan enkel spreken over het restaurant, wat aanbevelingswaardig is !
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 26 april 2018

Betaalbare formules ,duidelijke afspraken,vriendelijke en zeer vlotte bediening en erbovenop markt verse producten met verve gepresenteerd.
Prachtige omgeving met veel buitenmogelijkheden bij goed weer.
Ruime luchtige en standingsvolle zaal voor feesten.
Nooit enige discussie bij de heldere afrekening.
Ook de dagschotel is telkens een lekkere verassing voor een basisprijs.
Je kan je geen betere plek indenken voor elke gelegenheid !

Datum van verblijf: april 2018
Ilse B, General Manager van 't Goed Ter Couteren - Restaurant Feestzaal Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2018

Beste Nöel D,

hartelijk dank voor uw reactie! Een mooier compliment kunnen we niet krijgen!

Tot de volgende keer.

Beoordeeld op 15 april 2018 via mobiele applicatie

Vanmiddag met familie geweest gaan eten. Was lekker en vele gangen voor weinig geld. Rustige buurt. Verschillende zalen met heel wat volk.. Speelplein om kinderen bezig te houden. Meer dan in orde! Aanrader

Beste Didier,

dank je wel voor uw reactie. Het doet ons plezier dat jullie tevreden waren en dat jullie genoten hebben van jullie feest.

Beoordeeld op 2 april 2018 via mobiele applicatie

Gisteren terug naar de paas brunch geweest voor de tweede maal
Terug lekker vriendelijke bediening
Ruime keuze jammer dat het dit jaar geen
Dessert buffet was volgend jaar komen we zeker terug ook met de wijn en de frisdranken was niet te kort doe zo verder

Beste Rudi,

hartelijk dank voor uw reactie. Blij dat jullie tevreden waren.Wij lieten inderdaad het dessertbuffet vallen gezien wij altijd heel veel over hebben en dit helaas in de vuilnisbak terecht komt.... Vandaar hebben wij gekozen om kreeft en oesters in het voorgerechtenbuffet te serveren en dessert op bord aan tafel . Ik hou uw voorkeur zeker in het achterhoofd naar volgend jaar toe.

Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 27 januari 2018 via mobiele applicatie

Het heerlijk 5 gangen menu met bijpassende wijnen was zeer geslaagd! De bediening was zeer vriendelijk met een mooie uitleg bij elk gerecht. Schappelijke prijs voor deze kwaliteit van eten! Mij zien ze hier zeker en vast nog terug.

Datum van verblijf: januari 2018

Beste Martijn L,

hartelijk dank voor uw reactie. Blij dat u genoten heeft en tot een volgende keer!

Met vriendelijke groeten