Rosen Inn
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 29 december 2018

Kamer met smalle bedden, wel goed. Schone kamers, beetje verouderd. Voor de prijs prima hotel. Klein zwembad en gehorige kamers wat betreft de snelweg. Dubbel glas zal al veel helpen. Lekker ontbijt wel apart betalen.

Datum van verblijf: december 2018
RosenHotels, Social Media Concierge van Rosen Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2018

Marco W,

Merci zozeer voor taking naar de tijd uw feedback met ons te delen. We zijn blij om te lezen dat je had een over het geheel genomen bevredigend verblijf. Wij waarderen uw feedback en zal het delen met beheer verder te verbeteren van de ervaring van onze gasten.

Dank u,

Ysette Ortiz
Sociale Media Concierge

Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Werden goed geholpen bij frontdesk bij inchecken.Kamer had ruime koelkast en magnetron. 4 persoons familie kamer ruim. Uitzicht op Orlando eye. Op het moment dat wij er waren, waren ze bezig met renovatie van gevel. Geen last van gehad. Ontbijt was zeer uitgebreid. Veel vers fruit, Warm worstjes spek eieren witte bonen diverse broodsoorten ect. Erg veel keus. Nog winkeltje voor souvenirs en levensmiddelen. Ook afhaal pizza. Ook konden we gratis parkeren en tickets uitprinten. Zwembad was perfect. Diverse speelatributen waren aanwezig zoals ballen en zwembanden.

Datum van verblijf: augustus 2018
RosenHotels, Social Media Concierge van Rosen Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2018

Herma v,

Bedankt voor je review.

We zijn blij om te zien dat u van uw verblijf bij ons genoten heeft. Het was geweldig om je te verwelkomen en we hopen dat je binnenkort weer lid wordt.

Laat het ons weten als u vragen heeft.

We wensen je prettige en veilige reizen!

Vriendelijke groeten,

Samantha
Guestinquiries@rosenhotels.com

Beoordeeld op 15 juli 2018

De ligging is wel ok als je van plan bent om de parken te bezoeken. Het is geen top hotel, maar wel netjes. Eén groot nadeel : je kan het raam van je kamer niet openzetten, dus je kan de kamer niet verluchten of zwemgerief drogen (of natte schoenen na een serieuze onweersbui). Ik denk dat er betere alternatieven in de buurt zijn.

Datum van verblijf: juni 2018
RosenHotels, Social Media van Rosen Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2018

Bedankt voor je feedback, Bianca M! We zijn blij dat je van je verblijf bij ons hebt genoten. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Beste wensen,

Sean
Rosen Hotels and Resorts

Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

We hadden via trivago dit hotel geboekt er kende dr buurt vanwege eerder bezoek aan Orlando . Het hotel is prima ruime kamer met koelkast magnetron en koffievoorzieningen ! Prima bedden twee stuks ! Er hadden inclusief ontbijt wat buffetvorm is maar niks over te klagen voor Amerikaanse begrippen ruime keuze en ruimte genoeg om te eten ! Ligging hotel aan internationale drive prima dichtbij universal en shopping outlet geen last van verkeer ! Interieur beetje gedateerd maar ach wat wat het uit alles was schoon en netjes !

Datum van verblijf: mei 2018
RosenHotels, Social Media Concierge van Rosen Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2018

caatje71,

Bedankt voor je review!

We zijn zo blij om te zien dat je het leuk vond tijdens je bezoek. We stellen al uw feedback op prijs en hopen dat u in de nabije toekomst weer bij ons zult zijn.

Het was geweldig om je te verwelkomen en we hopen dat je ons laat weten of je iets nodig hebt wanneer je begint met het plannen van je volgende bezoek.

We wensen je prettige en veilige reizen!

Vriendelijke groeten,

Samantha

Beoordeeld op 11 december 2017 via mobiele applicatie

Het is niet het duurste hotel en toch zit je op loopafstand (20 min) van Universal. Er is ook een gratis pendelbus. Ontbijt is 10 USD pp en hartstikke goed, wisselt elke dag, er is vers fruit, je kunt zelf wafels maken, en het is natuurlijk onbeperkt. Personeel is prima. Elke dag nieuwe handdoeken. Queen-sized bedden zijn iets te klein voor 2 personen. Kamer is gehorig maar wij hebben er prima geslapen.

Datum van verblijf: december 2017
RosenHotels, Social Media van Rosen Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2017

Hallo,

Bedankt dat u ons uw opmerkingen en tips heeft gegeven. We waarderen het enorm.
Gelukkig hadden jij en je familie een leuk verblijf bij ons. Leuk om te horen dat je genoten hebt van ons ontbijtbuffet en de aangeboden variëteit.

Gelukkige reizen,

Candace A.