TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een goed hotel , zeker wat betreft de prijs !
Een ruime kamer met 2 aparte bedden . Een gemakkelijke stoel met tafeltje en magnetron , koelkast , koffiezetapparaat, strijkplank met strijkbout . De badkamer is in vergelijking met de kamer wat klein . Alles super schoon . Beddengoed ruikt fris en de handdoeken zijn super wit en schoon !
Heerlijk zwembad , waar je tot 11 uit mag zwemmen. Personeel heel vriendelijk . Het ontbijt , tegen betaling van 10 dollar , heel goed .
Het hotel ligt wat uit de drukte , met de auto ben je zo overal

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 4 februari 2018 via mobiele applicatie

We hebben dit hotel gekozen omwille van de recensies.
Ondanks dat We een mindere ervaring bij best western hebben gehad aan international drive toch deze geprobeerd. Nou we zijn nu 2 nachten hier en moeten nog 5 maar heerlijk . Kamers lekker ruim, schoon, vriendelijk personeel Renate aan de balie verwelkomde ons super vriendelijk. Tevens ruime shop beneden voor kleine snuisterijen en ontbijt ruim en onbeperkt voor een schappelijke prijs. Kamers zijn misschien wat gedateerd maar dat weegt niet op tegen de rest . Wij zitten in 332 lekker aan het einde van de gang super rustig en uitzicht op het zwembad.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 22 november 2017

Uitstekende plek, dicht bij reataurants, winkels, attracties en snelweg. Goede prijs en dan verwacht je niet zo veel maar je krijgt hier echt waar voor je geld! Nette kamers, goede bedden, aardige medewerkers. Ontbijt is 9,99 en dan is het all you can eat (and drink).

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Beoordeeld op 8 november 2017

Goed hotel met vriendelijk personeel. Ideaal om alle parken te bezoeken. Veel restaurants op maar 5 a 10 minuten loopafstand. Vanaf het hotel rijdt er een bus naar city walk bij Universal en daar vandaan kun je ook naar vele andere parken en bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Beoordeeld op 20 augustus 2017

Eén nacht verbleven hier omdat we een dag eerder aankwamen in Orlando dan gepland. Dag eerder geboekt via internet voor $68 (3 personen). Zeer vriendelijk personeel, goede kamer en prima zwembad. Ondanks vroege aankomst was de kamer al gereed om 11:30 uur en konden we volgende dag de bagage zolang als we wilde achterlaten in hotel. Zeker een aanrader en voor ons een overweging om later wellicht nogmaals te bezoeken.

Nadeel: in de directe omgeving rondom het hotel is niks te vinden, ligt te midden van bouwput (oude Wet 'n Wild waterpark).

Datum van verblijf: augustus 2017