Inclusief ontbijt
Inclusief ontbijt
Word beloond met One Key
Priceline
Beoordeeld op 24 februari 2020 via mobiele applicatie

Dit was het eerste hotel na aankomst in orlando bij binnenkomst in de lobby die er mooi uitziet ingecheckt en daarna naar de kamer gegaan die lag in de hoge toren achter de receptie de kamer was verouderd en heeft een update nodig maar voor ons de 1e 2 nachten voldoende er waren genoeg handdoeken aanwezig een koffiezetapparaat en een klein koelkastje

Datum van verblijf: januari 2020
Randy Danison, Sales van DoubleTree by Hilton Hotel Orlando at SeaWorld, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2021

I apologize we missed responding to this review before COVID started. Thank you for the feedback and we hope to serve you again soon.

Beoordeeld op 14 januari 2020

De entourage om het hotel heen is mooi, de kamer en dan vooral de badkamer was oubollig en vonden we niet Hilton waardig. Daarnaast hebben we kamers inclusief ontbijt geboekt en wat we ook probeerden, konden dit zelfs aantonen op onze papieren, we moesten hiervoor betalen. Uiteindelijk gaan we dit nu na de reis oplossen met het reisbureau, het geld is namelijk van de rekening afgehaald. Personeel deed geen moeite om te helpen En omdat de voucher in het Nederlands was wilden ze er niet eens naar kijken. Dat gaf ons een nare bijsmaak bij dit verblijf.

Datum van verblijf: januari 2020

Beoordeeld op 2 januari 2020

De hotel lobby is netjes, dus had bij inchecken ook een nette kamer verwacht.
Eenmaal aangekomen bij het juiste gebouw, begon de teleurstelling reeds. Trappenhuis was vies (urine geur), de kamer was smerig. Dikke laag stof op alles behalve het bed.
De badkamer is zo smerig dat er zichtbare zwarte schimmelplekken zijn. De badkamerdeur gaat niet fatsoenlijk dicht. In de hoeken van de badkamer zijn Gore vlekken te zien. Er ligt zelfs een nagel van een vorige bezoeker in de badkamer. Deze ligt er nu, een week later, nog!
Vloeren worden niet schoongemaakt. Mijn kind had Chips laten vallen; de kleine kruimels kon ik niet met de hand opruimen, deze lagen er in de avond, nadat housekeeping was geweest, nog steeds. Midden in de kamer.
Al met al geen goede ervaring en we komen hier zeker niet terug

Datum van verblijf: december 2019

I apologize we missed responding to this review before COVID started. Thank you for the feedback.

Beoordeeld op 7 oktober 2019

nette kamers mooi ruim en schoon, ligt op een perfecte locatie(international drive, sea world), mooi zwembad. jammer dat de poolbar gesloten was. de koekjes die we bij het inchecken kregen waren heerlijk.

Datum van verblijf: juni 2019
SeaworldDoubletree, Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Orlando at SeaWorld, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2019

Jos, we’re thrilled that you enjoyed your stay. Our location is convenient to all local attractions, and transportation options are plentiful, so we’re happy that this worked out well for your needs. I’m also delighted to hear that you enjoyed the Doubletree warm cookie at check-in. We look forward to welcoming you back. Thank you!

Beoordeeld op 1 augustus 2019

Het doubletree by Hilton at Seaworld is een groot hotel en ligt, zoals de naam al aangeeft op loopafstand van Seaworld. Naar Disney en Universal zijn gratis shuttles beschikbaar. Wij hadden een kamer in de laagbouw en deze lag recht tegenover een van de twee zwembaden. Die zwembaden zijn geweldig en dat komt mede omdat ze heel laat open zijn (de een tot 11 uur en de ander zelfs tot 12 uur). Je kunt als je laat terugkomt van een van de pretparken dus nog even een duik nemen. De kamer was ruim en er was weinig op aan te merken. Het enige minpuntje is dat je geen prive buitenruimte hebt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kortom een uitstekend hotel als je de pretparken wilt bezoeken. Wij hebben het hier naar ons zin gehad.

Datum van verblijf: juli 2019
HotelMgmt1, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Orlando at SeaWorld, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2019

Thanks for offering us a detailed review of your visit with us at the DoubleTree by Hilton Hotel Orlando at SeaWorld. I am happy you loved being steps away from SeaWorld, and that our late pool hours were perfect for taking a dip after a long day at the parks in the Florida heat! The team will be pleased to know you found their service to be top-notch, and we all hope to have you back for more fun next time you are in town!