21 personen bekijken dit hotel
137 US$
Gratis annuleren tot 06/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
133 US$
Expedia.com133 US$
travelup.com136 US$
Priceline146 US$
Beoordeeld op 22 januari 2018 via mobiele applicatie

Hotel ligt gunstig ten opzichte van alle pretparken in de omgeving. Je bent zo bij universal, disney en sea world, omdat het geen hoogseizoen is reed er alleen een shuttle naar universal, terwijl dit bij de boeking nergens stond vermeld dat deze niet zou rijden naar Disney.
Ruime kamers, helaas maakte de airco echt mega herrie, dus die maar steeds uit gezet als we in de kamer waren.
Douche lekte heel erg, toch zonde dat ze daar niks aan doen, zo word er veel water verspild.
Zwembad was prima bij het hotel en ook het waterpark was prima. We hadden in eerdere recentie gelezen dat deze erg vies waren, maar dit was nu niet het geval.
Wat wel heel erg jammer was is dat onze zoon (bijna 2 jaar) niet met ons van de glijbanen mocht, alleen kan hij het nog niet, dus kon hij ook meteen nergens van af. Dit viel ons heel erg tegen, we hadden niet voor dit hotel gekozen als we dit van te voren hadden geweten.

Datum van verblijf: januari 2018
Antwoord van management:Gereageerd op 23 januari 2018

Hallo Marion,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven over uw recente verblijf bij ons. We waarderen het echt.
Ik ben blij te horen dat jij en je familie een geweldige tijd met ons hebben gehad en je hebt genoten van de centrale locatie van ons hotel op I-Drive.
Ik heb uw zorgen over het lek in de douche en de lawaaierige AC-eenheid opgemerkt. Ik zal het zeker delen met ons team.

Ik kijk ernaar uit u weer te mogen verwelkomen tijdens uw volgende bezoek aan Orlando.

Hartelijke groeten

Salomé
salome.martin@cocokeyorlando.com

Beoordeeld op 8 november 2017

Wij hebben hier 1 nachtje geslapen. De kamers zijn ruim en hebben prima voorzieningen. We kwamen pas laat aan dus hebben verder geen gebruik gemaakt van de fasciliteiten. Het is meer een motel dus handig als je naar de shoppingmalls geweest bent.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 21 augustus 2016 via mobiele applicatie

Vies, gehorig en onvriendelijk personeel. Onze zoon was zijn twee dgn oude (dure!) slippers verloren dus hebben we geïnformeerd bij het zwembad, moesten naar receptie, receptie zei: nee, zwembad enz. Nadat we boos werden werd er iets vriendelijker gedaan. Slippers overigens niet meer gevonden. Om 7.30 uur keiharde muziek bij het zwembad aan. Om 23.00 uur nog steeds. Hadden geboekt voor 5 personen, twee aparte kamers. Vrienden hadden wel een kamer met connecting Doors. Nee, was niet mogelijk. Punt. 24 dollar per overnachting aan extra kosten/reserveringstoeslag moeten betalen bij aankomst. Geen ontbijtbonnen gekregen bij incheck. Weer terug naar receptie dag later. 1 iemand achter de balie, 6 mensen aan het wachten. Uur later dan gepland bij Seaworld.
Zoon na twee dgn dubbele oorontsteking, gehoorgangontsteking en keelontsteking. Echtgenoot ook. Vlgs arts door vies zwemwater! Zwembroek (nw) van oudste na twee uur zwemmen totaal verkleurd: van groen naar wit!!!
Ontbijt slecht. Voor 40 dollar (2 volw/3 kids) weinig keus en erg chagrijnig personeel. Snotterig ei, taaie broodjes en alleen jam voor op het brood. Je kon zelf wafels maken, dat was meteen ook het enige dat wel redelijk was.
Al in heel veel hotels geweest, maar zo slecht als deze nog niet meegemaakt!
In Orlando zijn veel betere hotels en voor het ronduit smerige waterpark hoef je hier zeker niet te komen!

Datum van verblijf: augustus 2016
CoCoKeyOrl, Front Office Manager van Coco Key Hotel and Water Park Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2016

Hello 933Kim,

Dank u voor de tijd neemt om ons te voorzien van een beoordeling. Ik wil graag mijn oprechte excuses dat we niet van je bieden de service of ervaring die u tijdens uw verblijf bij ons verwacht aan te bieden.

Ik wil dit in detail te bespreken , zodat we onmiddellijk actie kunnen ondernemen om de gebieden die u noemde corrigeren. Neem contact met mij op uw vroegste gemak zodat wij u het vertrouwen kan herstellen in ons. Ik kijk uit naar het spreken met u binnenkort .

Met vriendelijke groeten,

Front office manager

Beoordeeld op 26 juli 2016

De kamer in blok 6 is in een rustig deel (niet aan zwembad of waterpretpark) en is groot en degelijk, met zachte bedden en goed basiscomfort. Het waterpretpark is vies, ongelooflijk veel haren in de zwembaden, eten en drank ligt uitgesmeerd op de grond aan de rand van de waterzone in de namiddag en vele gezinnen met kinderen laten hun afval gewoon achter op tafeltjes, stoelen, op de grond tussen de zwembaden en waterzones door... Dit geeft echt een degoutante indruk en nodigt niet echt uit om er lang te blijven. Wel bewonderenswaardig zijn de vele redders rond de waterzone, zij doen hun werk heel erg grondig en treden onmiddellijk op als er iets niet volgens de regels verloopt. Leek ons een leuke verblijfplaats voor onze 11-jaar oude zoon, maar hij vond er weinig aan... De blauw/oranje buis doet ongelooflijk pijn aan de rug bij het naar beneden glijden, de gele en rode glijbaan zijn leuk. De wateropstellingen rond de speeltoren zijn leuk voor jongere kinderen, daar is het nog netjes. Het zwembad van het hotel is even vies, met haren, bekertjes en papiertjes tegen het einde van de namiddag. Handdoeken zijn ter beschikking, eten kan afgehaald worden in het restaurant naast het zwembad. Er is ook een arcade-gallerij. Geen echte aanrader voor ons, zelfs niet gezien de ligging op International drive... Netheid kan algemeen veel beter, gelukkig was dit op de kamer wel ok.

Kamertip: Blok 6 is rustig! Niet aan het zwembad waar bendes gezinnen en vrienden het heel luid kunnen maken ...
Datum van verblijf: juli 2016
CoCoKeyOrl, Front Office Manager van Coco Key Hotel and Water Park Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2016

Hello Goedele D,

Thank you for taking the time to provide us with a review. I would like to offer my sincere apology for the challenges you faced during your stay with us. We strive to provide you excellent service from check in to check out and I am disappointed we were not able to meet that goal.

I would like to discuss this in more detail so we can take immediate action to correct the areas you mentioned. Please contact me at your earliest convenience so that we can restore your confidence in us and provide you with a quick resolution.

Warmest Regards,

Front Office Manager
321-206-4392

Beoordeeld op 3 augustus 2015

Groot hotel met zwembaden en glijbanen. Dicht bij de pretparken. Shuttlebus voor vervoer naar de pretparken. Universal Studio's: een aanrader voor nietliefhebbers van pretparken. Schrik niet van de prijzen, om binnen te komen met je gezin ben je al meer dan honderd dollar per persoon, per dag kwijt. Hotel is een beetje verouderd, donkere kamers. Geen kamer om te verblijven. Airco met veel lawaai. Wel schoon. Eetgelegenheden in de buurt, voornamelijk fastfood. Kluis aanwezig.

Kamertip: Geen verschil in kamers.
Datum van verblijf: juli 2015
CoCoKeyOrl, Front Office Manager van Coco Key Hotel and Water Park Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2015

Hallo JanWillemBulters,

Dank u voor de tijd neemt om ons schrijf een recensie. Wij zijn een ideale locatie om onze prachtige lokale pretparken bezoeken of om gewoon te blijven en te spelen voor de dag. Ik verontschuldig je geen zorgen gehad met uw AC unit en hopen dat u gemeld aan ons onmiddellijk, zodat we konden lossen voor je.

Zorgen voor u en uw gezin hebben een geweldige tijd is ons uiteindelijke doel hier. Wij hopen u te mogen verwelkomen binnenkort terug.

Warmste groet,

Front Office Manager