21 personen bekijken dit hotel
137 US$
Gratis annuleren tot 20/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
133 US$
Agoda.com164 US$
Hotels.com133 US$
getaroom.com194 US$
Beoordeeld op 8 november 2017

Wij hebben hier 1 nachtje geslapen. De kamers zijn ruim en hebben prima voorzieningen. We kwamen pas laat aan dus hebben verder geen gebruik gemaakt van de fasciliteiten. Het is meer een motel dus handig als je naar de shoppingmalls geweest bent.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 21 augustus 2016 via mobiele applicatie

Vies, gehorig en onvriendelijk personeel. Onze zoon was zijn twee dgn oude (dure!) slippers verloren dus hebben we geïnformeerd bij het zwembad, moesten naar receptie, receptie zei: nee, zwembad enz. Nadat we boos werden werd er iets vriendelijker gedaan. Slippers overigens niet meer gevonden. Om 7.30 uur keiharde muziek bij het zwembad aan. Om 23.00 uur nog steeds. Hadden geboekt voor 5 personen, twee aparte kamers. Vrienden hadden wel een kamer met connecting Doors. Nee, was niet mogelijk. Punt. 24 dollar per overnachting aan extra kosten/reserveringstoeslag moeten betalen bij aankomst. Geen ontbijtbonnen gekregen bij incheck. Weer terug naar receptie dag later. 1 iemand achter de balie, 6 mensen aan het wachten. Uur later dan gepland bij Seaworld.
Zoon na twee dgn dubbele oorontsteking, gehoorgangontsteking en keelontsteking. Echtgenoot ook. Vlgs arts door vies zwemwater! Zwembroek (nw) van oudste na twee uur zwemmen totaal verkleurd: van groen naar wit!!!
Ontbijt slecht. Voor 40 dollar (2 volw/3 kids) weinig keus en erg chagrijnig personeel. Snotterig ei, taaie broodjes en alleen jam voor op het brood. Je kon zelf wafels maken, dat was meteen ook het enige dat wel redelijk was.
Al in heel veel hotels geweest, maar zo slecht als deze nog niet meegemaakt!
In Orlando zijn veel betere hotels en voor het ronduit smerige waterpark hoef je hier zeker niet te komen!

Datum van verblijf: augustus 2016
CoCoKeyOrl, Front Office Manager van Coco Key Hotel and Water Park Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2016

Hello 933Kim,

Dank u voor de tijd neemt om ons te voorzien van een beoordeling. Ik wil graag mijn oprechte excuses dat we niet van je bieden de service of ervaring die u tijdens uw verblijf bij ons verwacht aan te bieden.

Ik wil dit in detail te bespreken , zodat we onmiddellijk actie kunnen ondernemen om de gebieden die u noemde corrigeren. Neem contact met mij op uw vroegste gemak zodat wij u het vertrouwen kan herstellen in ons. Ik kijk uit naar het spreken met u binnenkort .

Met vriendelijke groeten,

Front office manager

Beoordeeld op 26 juli 2016

De kamer in blok 6 is in een rustig deel (niet aan zwembad of waterpretpark) en is groot en degelijk, met zachte bedden en goed basiscomfort. Het waterpretpark is vies, ongelooflijk veel haren in de zwembaden, eten en drank ligt uitgesmeerd op de grond aan de rand van de waterzone in de namiddag en vele gezinnen met kinderen laten hun afval gewoon achter op tafeltjes, stoelen, op de grond tussen de zwembaden en waterzones door... Dit geeft echt een degoutante indruk en nodigt niet echt uit om er lang te blijven. Wel bewonderenswaardig zijn de vele redders rond de waterzone, zij doen hun werk heel erg grondig en treden onmiddellijk op als er iets niet volgens de regels verloopt. Leek ons een leuke verblijfplaats voor onze 11-jaar oude zoon, maar hij vond er weinig aan... De blauw/oranje buis doet ongelooflijk pijn aan de rug bij het naar beneden glijden, de gele en rode glijbaan zijn leuk. De wateropstellingen rond de speeltoren zijn leuk voor jongere kinderen, daar is het nog netjes. Het zwembad van het hotel is even vies, met haren, bekertjes en papiertjes tegen het einde van de namiddag. Handdoeken zijn ter beschikking, eten kan afgehaald worden in het restaurant naast het zwembad. Er is ook een arcade-gallerij. Geen echte aanrader voor ons, zelfs niet gezien de ligging op International drive... Netheid kan algemeen veel beter, gelukkig was dit op de kamer wel ok.

Kamertip: Blok 6 is rustig! Niet aan het zwembad waar bendes gezinnen en vrienden het heel luid kunnen maken ...
Datum van verblijf: juli 2016
CoCoKeyOrl, Front Office Manager van Coco Key Hotel and Water Park Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2016

Hello Goedele D,

Thank you for taking the time to provide us with a review. I would like to offer my sincere apology for the challenges you faced during your stay with us. We strive to provide you excellent service from check in to check out and I am disappointed we were not able to meet that goal.

I would like to discuss this in more detail so we can take immediate action to correct the areas you mentioned. Please contact me at your earliest convenience so that we can restore your confidence in us and provide you with a quick resolution.

Warmest Regards,

321-206-4392

Beoordeeld op 3 augustus 2015

Groot hotel met zwembaden en glijbanen. Dicht bij de pretparken. Shuttlebus voor vervoer naar de pretparken. Universal Studio's: een aanrader voor nietliefhebbers van pretparken. Schrik niet van de prijzen, om binnen te komen met je gezin ben je al meer dan honderd dollar per persoon, per dag kwijt. Hotel is een beetje verouderd, donkere kamers. Geen kamer om te verblijven. Airco met veel lawaai. Wel schoon. Eetgelegenheden in de buurt, voornamelijk fastfood. Kluis aanwezig.

Kamertip: Geen verschil in kamers.
Datum van verblijf: juli 2015
CoCoKeyOrl, Front Office Manager van Coco Key Hotel and Water Park Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2015

Hallo JanWillemBulters,

Dank u voor de tijd neemt om ons schrijf een recensie. Wij zijn een ideale locatie om onze prachtige lokale pretparken bezoeken of om gewoon te blijven en te spelen voor de dag. Ik verontschuldig je geen zorgen gehad met uw AC unit en hopen dat u gemeld aan ons onmiddellijk, zodat we konden lossen voor je.

Zorgen voor u en uw gezin hebben een geweldige tijd is ons uiteindelijke doel hier. Wij hopen u te mogen verwelkomen binnenkort terug.

Warmste groet,

Beoordeeld op 11 juni 2015

Lage gebouwen druk waterpark veel Amerikanen ook schoolkamp of iets wat daar op leek. maar prima plek als basis voor pretpark bezoek. Aan de Orlando drive dus centraal gelegen.
Is een sea world hotel dus komt busje langs om naar seaworld parken te gaan dus ook waterpark daarvandaan ook gemakkelijk naar disney met de bus. Wij hadden ervoor gekozen geen auto te huren maar met de bus te gaan en dat is ons goed bevallen.
Kids vonden waterpark leuk ze zijn 8 en 7 jaar erg goed toezicht. Kamers waren voldoende schoon en frisse handdoeken wel wat donker maar we waren er eigenlijk alleen om te slapen. Eten wat ik gezien heb was vreselijk slecht maar genoeg restaurants in de buurt. Ook grote arcade dat zie je in Amerika veel ook bij Mac en aan de overkant ook. Dunkin donuts zit naast resort prima koffie daar. Er is winkeltje waar de beker kan kopen en hergebruiken erg handig. Ook koelkasten op de kamer was fijn. Verder zag het er wat verouderd uit niet echt super luxe maarja dat hoefde van ons niet. Kortom prima verblijf.

CoCoKeyOrl, Front Office Manager van Coco Key Hotel and Water Park Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2016

Hello Jeannette V,

Thank you for taking the time to leave us a review. I am thrilled that you and your family had such a wonderful time. As of November 18, 2015 we changed ownership and while all reviews were shared immediately with Team Members, I wanted to make it a point to reach out to you directly as we raise the bar for the service we deliver. We appreciate your continued business and if I can be of any assistance on your next reservations do not hesitate to email me directly.

We look forward to welcoming you back soon!

Warmest Regards,